eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągObsługa oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Elbląg: Obsługa oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 188710 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 134423 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań polegających na Obsłudze oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na około 209,0 km dróg publicznych, w tym 28,5 km dróg wojewódzkich, 103,3 km dróg powiatowych, 77,2 km dróg gminnych oraz 35 km dróg wewnętrznych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z: 3.1.1. Obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, w tym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181); 3.1.2. Wytycznymi, instrukcjami; 3.1.3. Polskimi Normami i aprobatami technicznymi; 3.1.4. Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi wydanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych (po zmianie nazwy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) i Ministra Infrastruktury; 3.1.5. Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną przy zachowaniu wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP; Zamawiający wymaga od Wykonawcy w czasie realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zapewnienia należytego ładu, porządku, ochronę znajdujących się na terenie prowadzonych usług obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywania ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu realizacji prac uporządkowania terenu; Zamawiający wymaga od Wykonawcy ponoszenia pełnej odpowiedzialności za oznakowanie i zabezpieczenie prac prowadzonych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych prac musi być zgodne z projektem organizacji ruchu drogowego wykonywanym własnym staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnym z obowiązującymi przepisami i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem drogowym w Elblągu oraz zaopiniowanym przez Policję. Wykonawca ponosi również koszty oznakowania i zabezpieczenia prac prowadzonych w pasie drogowym pod ruchem; Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonywania codziennych przeglądów oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń brd na drogach, o których mowa w § 1 stanowiącego ZAŁACZNIK NR 4 do SIWZ Wzoru Umowy - zgodnie z częstotliwością podaną w Załączniku Nr 3 do Wzoru Umowy. Prace w zakresie przeglądów oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń brd Wykonawca będzie wykonywał w sposób ciągły bez konieczności dodatkowych zleceń; Po wykonaniu zleconych prac Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji znaków drogowych pionowych, poziomych, urządzeń brd. Inwentaryzacja powinna być sporządzona na mapach do celów informacyjnych w skali 1 :500 i przekazywana Zamawiającemu razem z książką obmiaru prac; Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienia codziennego całodobowego dyżuru telefonicznego pod co najmniej dwoma numerami telefonu (stacjonarnym i komórkowym). Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania obsługi oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach wymienionych w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy - stanowiącego ZAŁACZNIK NR 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia Zamawiającemu gwarancji: * Na okres 24 miesięcy na usługi związane z oznakowaniem pionowym dróg i montażem urządzeń brd. * Na okres 6 miesięcy na usługi związane z oznakowaniem poziomym cienkowarstwowym * Na okres 24 miesięcy na usługi związane z oznakowaniem poziomym grubowarstwowym Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Zakres zamówienia: Na zakres zamówienia składa się obsługa ok. 6.500 szt. oznakowania pionowego, ok. 16.500 m2 oznakowania poziomego, ok. 1000 znaków (tablic) miejskiego systemu informacji wizualnej, 7 szt. bramownic oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego polegająca na: 1) Wymianie starych i ustawianiu nowych znaków drogowych pionowych. 2) Wykonywaniu oznakowania drogowego poziomego i odnowie istniejącego oznakowania. 3) Wymianie i ustawianiu, montowaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających). 4) Wymianie i ustawianiu tablic z nazwami ulic oraz tablic miejskiego systemu informacji wizualnej 5) Obsłudze oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach 6) Oznakowaniu skutków awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej. 7) Wprowadzaniu tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach). 8) Usuwaniu nielegalnych reklam. 9) Myciu znaków i urządzeń brd. 10) Przeprowadzaniu przeglądów oznakowania pionowego (w tym znaków miejskiego systemu informacji wizualnej), poziomego i urządzeń brd. 11) Obsługiwaniu ruchu pojazdów nienormatywnych (ponad gabarytowych) , polegającym na demontażu istniejącego oznakowania, wykonywaniu tymczasowego oznakowania, zabezpieczeniu i ewentualnej naprawie elementów drogi. 12) Dochodzeniu w imieniu Zamawiającego roszczeń wynikłych z tytułu zniszczenia przez osoby trzecie urządzeń będących w jego obsłudze. Wykaz oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach zawiera Załącznik Nr 2 do Wzór Umowy - stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. Wykaz dróg publicznych i wewnętrznych z częstotliwością dokonywania na nich przeglądów oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń brd zawiera Załącznik Nr 3 do Wzór Umowy - stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegały będą na obsłudze oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 331262,14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Zagonowa 12, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 331262.14
  • Oferta z najniższą ceną: 331262.14 / oferta z najwyższą ceną: 331262.14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.