eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawojaModernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Zawoja: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II
Numer ogłoszenia: 188753 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159639 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Zawoi, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 033 877 54 00 w. 110, faks 033 877 50 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup pomocy dydaktycznych i pomocy naukowych oraz dostosowanie pomieszczeń wg specyfikacji szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej; Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-12-051/14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do kontaktu z dziećmi (tam gdzie taki kontakt jest uprawdopodobniony)i posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu wraz z towarem między innymi instrukcje obsługi, konserwacji. Powinny być one sporządzone w języku polskim lub, o ile rodzaj informacji na to pozwala, w powszechnie zrozumiałej formie graficznej. Wymogu używania języka polskiego nie stosuje się do nazw własnych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia towarów oraz zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych i z podziałem na poszczególne zadania, a także przygotować dokumenty rozliczeniowe i protokoły odbioru zachowując wskazany powyżej podział. W zakresie zakupu i dostawy sprzętu multimedialnego: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego znajdują się również w załączniku nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla sprzętu multimedialnego, umeblowania i wyposażenia oraz dla prac dostosowawczych, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. Część 1. Zakup wraz z dostawą, montażem i dostosowaniem wg poniższej specyfikacji: 1)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, 2)modernizacja toalet dla personelu, 3)zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, 4)zakup wyposażenia kuchni szkolnej , 5)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem, 6)zakupi i montaż rolet okiennych , 7)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych, 8)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, 9)zakup kompletu wyposażenia BHP zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 10)Zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem, Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Część 2. Zakup wraz z dostawą wg poniższej specyfikacji: 1)zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, 2)zakup kompletu pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, 3)zakup kompletu artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Cześć 3. Zakup wraz z dostawą, montażem wg poniższej specyfikacji: 1) zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Systemy operacyjne oraz oprogramowania muszą być ze sobą kompatybilne i mieć możliwość wzajemnej współpracy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Gminy Zawoja. Wykaz oddziałów przedszkolnych biorących udział w w/w projekcie i miejsce wykonania zamówienia: Oddziały przedszkolne przy: Zespół Szkół w Zawoi Centrum- Szkoła Podstawowa nr1-2 oddziały34-222 Zawoja 1551; Zespół Szkół w Skawicy- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały34-221 Skawica 278; Zespół Szkół Zawoja Wilczna- Szkoła Podstawowa nr 2 -2 oddziały34-223 Zawoja 1570; Szkoła Podstawowa nr 4 w Zawoi Przysłop -1 oddział 34-222 Zawoja 886; Szkoła Podstawowa nr 5 w Zawoi Gołynia - 1 oddział 34-222 Zawoja 35A;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą wg poniższej specyfikacji: 1)zakup zabawek i pomocy dydaktycznych 2)zakup kompletu pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć 3)zakup kompletu artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp zo.o sk, ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85786,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103780,36

  • Oferta z najniższą ceną: 103780,36 / Oferta z najwyższą ceną: 129878,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą, montażem wg poniższej specyfikacji: zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169949,10

  • Oferta z najniższą ceną: 169949,10 / Oferta z najwyższą ceną: 217584,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.