Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Łódź: wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz montażem nawiewników w nieruchomościach będących w zasobach AZK Łódź - Bałuty.
Numer ogłoszenia: 188785 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty, ul. Wielkopolska 53, 91-024 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz montażem nawiewników w nieruchomościach będących w zasobach AZK Łódź - Bałuty..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej nr AZK1/32/RB/2015z dn.17.03.2015 r. (postępowanie przetargowe ZP/9/2015) wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz montażem nawiewników w nieruchomościach będących w zasobach AZK Łódź - Bałuty. Zakres zamówienia uzupełniającego : a) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno -rozwierane jednodzielne - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu. Należy zachować dotychczasowy podział wymienianych okien - 25 m2 b) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno -rozwierane dwudzielne, trzydzielne i czterodzielne - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu. Należy zachować dotychczasowy podział wymienianych okien - 235 m2 c) obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne wraz końcówkami - 25 m2 d) parapety wewnętrzne o szerokości do 50 cm z płyty MDF lakierowane grubości 3 cm wykończone w ćwierćwałek - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu - 50 mb e) nawiewnik okienny mechaniczny - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu - 40 szt. Termin wykonania zamówienia: 15.01.2016 r. W/w zakres zamówienia w okresie trwania umowy może ulec zmianie pod względem ilościowym w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie robót odbywać będzie się na podstawie faktycznie wykonanego zakresu umowy i ustalonej ceny jednostkowej. Zlecenia na wymianę stolarki okiennej wystawiane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Okna muszą spełniać następujące warunki: - profile PCV w kolorze białym 5 komorowym o głębokości profila min. 70 mm z uszczelką fabrycznie wprowadzoną do profila - współczynnik przenikania ciepła dla całego okna K max = do 1,3 W/m2 - szyby zespolone klejone 4x16x4 o współczynniku przenikania ciepła K max = 1,0 w/m2, na ramce wewnątrz wkładu musi znajdować się trwałe oznakowanie dotyczące współczynnika izolacyjności cieplnej zestawu szybowego - okna winny posiadać współczynnik infiltracji powietrza a = max 0,3 m3/mh - okucia obwiedniowe umożliwiające dwukierunkowe otwieranie rozwieralne i uchylne oraz mikrowentylację przynajmniej w jednym skrzydle, klamki umieszczone na odpowiedniej wysokości umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie. - podział okna na skrzydła zgodnie ze stanem istniejącym. Parapety zewnętrzne muszą spełniać następujące warunki: - parapety z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,55 mm lakierowanej w kolorze białym lub brązowym w zależności od wymogów Zamawiającego z wykończeniem krawędzi. Parapety wewnętrzne muszą spełniać następujące warunki: - parapety o szerokości do 50 cm z płyty MDF lakierowane grubości 3 cm w kolorze białym wykończone w ćwierćwałek. Nawiewniki muszą spełniać następujące warunki: - nawiewnik okienny mechaniczny - muszą spełniać Normy Polskie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Okna ujęte w przedmiarze do wymiany winny spełniać wymagania określone w załączniku do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 05.07.2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.( Dz.U. z 2013 poz. 926 ). Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, materiały, elementy i urządzenia przeznaczone do robót powinny odpowiadać Polskim Normom i Normom branżowym. c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia: prace montażowe i stolarka - min. 60 miesięcy w tym pierwsze 12 miesięcy gwarancji na regulację skrzydeł i okuć. d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
- Pafo Produkcja PCV i AL. sp. zo.o., ul. św. Jana 7/9, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89204,18
Oferta z najniższą ceną: 89204,18 / Oferta z najwyższą ceną: 89204,18
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Numer ogłoszenia: 21483 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzeszowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.