Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Międzyrzec Podlaski: Zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w roku 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 188794 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, fax 083 3717790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w roku 2007/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w roku 2007/2008 polegające między innymi na: usuwaniu gołoledzi (posypywanie jezdni i chodników); odśnieżaniu mechanicznym lub ręcznym jezdni i chodników; wywożeniu nadmiernie zpryzmowanego śniegu i lodu w wyznaczone miejsca; zakupie, przygotowaniu i magazynowaniu mieszanki piaskowo-solnej; oczyszczaniu ulic z nagromadzonego po zimie błota i piasku; ustawieniu siatki przeciwśnieżnej (ogrodzeniowej) z tworzywa sztucznego; uzupełnieniu poprzez dokupienie siatki przeciwśnieżnej oraz demontażu siatki przeciwśnieżnej i słupków celem ponownego wykorzystania (szczegółowe warunki dotyczące ustawienia,dokupienia i demontażu siatki przeciwśnieżnej można uzyskać u Zamawiającego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: a/ spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. .24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; b) są upoważnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i ich profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia; c) wyrażają zgodę na termin płatności wynoszący 30 dni. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót z zakresu przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; f)wykaz podstawowego sprzętu posiadanego przez wykonawcę przewidywanego do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia; g) umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej; a dodatkowo wykaz wskaźników cenotwórczych użytych do wyceny oferty: - stawka roboczogodziny (r-g), - stawka jednej godziny pracy sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8 (pok. nr 2), 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8 (pok. nr 22 - sekretariat), 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.