Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Nysa: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Korzękwice
Numer ogłoszenia: 188828 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, fax (077) 4482408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Korzękwice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont chodnika na długości 220 m Zakres robót : 1.Ułożenie krawężnika betonowego wibroprasowanego na długości 220.0 m 2.Ułożenie krawężników betonowych (kładzione na płask na wjazdach) na długości 27.0 m 3.Ułożenie obrzeży betonowych wibroprasowanych na długości 194.50 m 4.Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na powierzchni 260.50 m2 5.Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8cm na powierzchni 99.50 m2 6.Nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm (analogia kostka 18*18 cm - odzysku) na powierzchni 13.0 m2 7.Odwodnienie Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi integralna część specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP 2.Wykonania schematu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzymać jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62,poz.628 z późn. zmianami) 4.W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty składania gruzu na wysypisku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (remont chodników) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, -kierownik robót z uprawnieniami drogowymi zrzeszony w Izbie Zawodowej 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku ) 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Jeżeli Oferent nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną , z której to wynika.Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem: zestawienia materiałów wraz z cenami, zestawienia cen sprzętu, robocizny i składników cenotwórczych przy zachowaniu następujących założeń: 1.zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ 2.cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty składowania gruzu na wysypisku, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 3.nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty) 3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [3] wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca [4] wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności( aktualna kopia uprawnień drogowych kierownika robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) [5] informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie [6] wykazu robót związanych z remontem chodnika wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót związanych z remontem chodnika stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. [7] dokumentów potwierdzających, że roboty związane z remontem chodnika były wykonane z należytą starannością (max 5 szt.) np. referencje [8] oświadczenie art. 22 ust.1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony obiektów, osób i mienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynkach przy ulicy Armii Krajowej nr 19 i 21 - usuwanie skutków powodzi.
- Remont drogi powiatowej w miejscowości Koperniki oraz dróg powiatowych w miejscowościach Kubice- Domaszkowice, Prusinowice- Pakosławice, oraz Meszno-Ratnowice
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja fontanny miejskiej w Sianowie.
- "Zagospodarowanie nieurządzonego terenu zieleni przy ul. Złotnickiej - Parku Literackiego - etap I" w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2022, projekt nr 19 oraz Programu Zielona Rewolucja
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice etap I
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- "Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej" - postepowanie nr 4
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.