Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Białystok: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych
Numer ogłoszenia: 188841 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku , ul. Złota 4, 15-016 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7329867, 7328087, faks 0-85 7329865.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiednich kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia, Wykonawca potwierdzi swoje kwalifikacje zgodnie z zaleceniami Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy i doświadczenia zawodowego do wykonania zamówienia, Wykonawca potwierdzi doświadczenie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku o braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca potwierdzi oświadczeniem zgodnie z zaleceniami Zamawiającego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cenb.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Nauczycieli 15-016 Białystok ul. Złota 4, pokój nr 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli 15-016 Białystok ul. Złota 4,pokój nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1.Tematyka: 1.Prawa osób niepełnosprawnych, podstawowe dokumenty. 2.Karta i deklaracja praw osób z autyzmem i inne ważne dokumenty liczba godzin - 6, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.2.Tematyka: 1. System kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Doświadczenia krajowe i zagraniczne 2. Społeczne i edukacyjne wymiary oraz kryteria akceptacji, integracji i autonomii osób niepełnosprawnych 3. Strategie uczenia stosowane w pedagogice specjalnej i ocena ich efektywności. liczba godzin - 12, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.3.Tematyka: 1.Główne nurty rewalidacji w poszczególnych działach pedagogiki specjalnej. 2.Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością i wspomaganie ich rodzin. 3.Przegląd metod stosowanych w pedagogice specjalnej liczba godzin - 12, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ELEMENTY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ MAŁEGO DZIECKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.1.Tematyka: 1.Koncepcja rozwoju psychicznego człowieka 2.Norma a patologia; przedmiot i zadania psychologii klinicznej małego dziecka 3.Rozwój małego dziecka:koncepcja więzi emocjonalnych według Bowlby, koncepcja reprezentacji relacji matka dziecko i reprezentacja siebie 4.Wczesne zaburzenia rozwojowe 5.Problemy rozpoznawania zaburzeń i diagnoza rozwojowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WCZESNY AUTYZM DZIECIĘCY - DIAGNOZA I TERAPIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.3.1.Tematyka: 1.Wczesny autyzm dziecięcy (symptologia, etiologia i epidemiologia) 2.Problemy biomedyczne, neurologiczne i sensoryczne występujące u osób autystycznych (diagnoza i strategie pomocy) 3.Diagnoza w autyzmie dziecięcym 4.Inteligencja osób autystycznych 5.Funkcjonowanie społeczno- emocjonalne osób autystycznych 6.Ekspresja słowna i trudności w porozumiewaniu się z osobami autystycznymi 7.Omówienie wybranych typologii osób autystycznych ( typologia Wing, Christie, Eawes i Nikolskiej), użyteczność różnych typologii w planowaniu działań terapeutycznych i edukacyjnych 8.Wybrane metody i formy terapii osób autystycznych -Terapia behawioralna -Niedyrektywne metody terapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI AUTYSTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4.1.Tematyka: 1.Kompetencje nauczyciela realizującego zajęcia wczesnego wspomagania. 2.Funkcjonalna ocena rozwoju małego dziecka autystycznego z zastosowaniem wywiadu z rodzicami 3.Metody terapii, strategie oddziaływań i programy edukacyjne, które okazały się skuteczne w pracy z małymi dziećmi. 4.Strukturalizacja najbliższego otoczenia dziecka i zachodzących w nim zaburzeń 5.Struktura zadaniowa i dobór treści zadaniowych do indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju. 6.Zasady konstruowania planów z grupą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: NAUCZANIE I WYCHOWANIE DZIECI AUTYSTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.5.1.Tematyka: 1.System kształcenia uczniów (standardy dotyczące placówek oświatowych oraz form i metod edukacji) 2.Ocena gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz wybór właściwej placówki. 3.Nauczanie indywidualne oraz funkcjonowanie uczniów autystycznych w szkołach masowych i integracyjnych. Rola nauczyciela wspomagającego. 4.Specyficzne aspekty procesu dydaktycznego i strategie nauczania oraz wychowywania stosowane na różnych etapach kształcenia. 5.Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole podstawowej, gimnazjum i w liceum. 6.Ogólne zasady planowania pracy w szkole 7.Planowanie bieżącej pracy (konstrukcja planów pracy z grupą w określonym przedziale czasowym, planowanie pracy dziennej, konstruowanie konspektów i scenariuszy zajęć lekcyjnych oraz zapis w dzienniku, monitorowanie rozwoju uczniów i ocenianie poziomu ich funkcjonowania, planowanie współpracy z rodziną). 8.Przygotowanie do nauki szkolnej 9.Techniki ułatwiające uczniom autystycznym koncentrację na zadaniu i kontrolowanie emocji i nastroju 10.Przysposobienia do pracy uczniów autystycznych w aspekcie ich możliwości psychofizycznych. 11.Autyzm a dojrzewanie 12.Jakość życia dorosłych osób autystycznych. liczba godzin - 90, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: STYMULACJA I INTEGRACJA SENSORYCZNO- MOTORYCZNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.6.1. Tematyka: 1.Percepcja dzieci autystycznych. Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na uczenie się i zachowanie. 2.Teoria integracji sensorycznej Jean Ayres - podstawowe pojęcia. 3.Funkcjonowanie zmysłów i integracja sensoryczna we wczesnym dzieciństwie 4.Sensoryzm i deficyty integracji sensorycznej (diagnoza, strategie postępowania i terapii) 5.Konstruowanie programu podstawowego (dobór ćwiczeń stymulujących poszczególne zmysły i normalizujących funkcjonowanie kanałów sensorycznych, integracja sensoryczno- motoryczna). 6.Warunki realizacji programu i prowadzenia dokumentacji. 7.Okresowa analiza dokumentów pod kątem oceny zmian w funkcjonowaniu dziecka. 8.Ocena efektów terapii liczba godzin - 10, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: METODY KOMUNIKACJI ALTERNATYWNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.7.1. Tematyka: 1.Komunikacja wspomagająca i alternatywna (terminologia, rodzaje znaków i symboli, dobór systemów znaków) 2.Wielospecjalistyczne badania i diagnoza potencjalnych uczestników komunikacji alternatywnej 3.Nauczanie w sytuacjach naturalnych i w placówce (miejsce prowadzenia i czas trwania zajęć, kreowanie sytuacji uczenia, generalizacja). 4.Strategie nauczania i dobór pierwszych znaków 5.Konstruowanie wypowiedzi złożonych z kilku znaków i dalszy rozwój słownictwa. 6.Umiejętności prowadzenia rozmowy 7.Albumy aktywności 8.Pomoce dydaktyczne liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: STYMULACJA ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO MAŁEGO DZIECKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.8.1. Tematyka: 1.Rozwój mózgu i umysłu w pierwszych pięciu latach życia. 2.Rozwój zdolności zapamiętywania i uczenia się we wczesnym dzieciństwie 3.Zasady, metody i techniki stymulowania rozwoju psychoruchowego. 4.Diagnoza możliwości rozwojowych dzieci autystycznych oraz zasady, metody i techniki pracy edukacyjno- terapeutycznej 5.Etapy pracy terapeutyczno - edukacyjnej z dziećmi autystycznymi (nawiązanie kontaktu, pobudzanie zmysłów, integracja zmysłowo- ruchowa, poznanie i rozumienie swojego ciała, wypracowanie gotowości do uczenia, edukacja elementarna. liczba godzin -20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KOMPETENCJE INSTYTUCJONALNE W PRACY NAUCZYCIELA TERAPEUTY, PRAWO OŚWIATOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.9.1. Tematyka: 1.Struktura systemu edukacji 2.Struktura systemu pomocy społecznej 3.Analiza porównawcza polskich systemów z rozwiązaniami przyjętymi w wybranych krajach Unii Europejskiej 4.Wybrane zagadnienia prawne - prawo oświatowe, obowiązujące ustawy i akty wykonawcze - rozwiązania prawne oraz regulacje dotyczące funkcjonowania placówek kształcenia specjalnego i ośrodków terapeutycznych - udział organizacji pozarządowych liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIAŁYMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Białymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.