eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDostawy materiałów opatrunkowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Poddębice: Dostawy materiałów opatrunkowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.
Numer ogłoszenia: 188843 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152017 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę z podziałem na 7 pakietów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. CPV: 33141110-4. 2. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z póź. zm.). 3. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do apteki szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:35 -15:00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w sposób opisany w pkt. 3.4 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni kalendarzowych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt. 9. Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w celu określenia ceny oferty. Faktyczna ilość zamawianych materiałów opatrunkowy zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości materiałów opatrunkowych są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek (bezpłatnych) oferowanego asortymentu dla pakietu nr 1 poz. 1-2 po 1 opakowaniu, Próbki w pakiecie nr 1 posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium ocena jakościowa (Parametry do oceny jakościowej - Załącznik nr 7 do SIWZ) pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 3 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów opatrunkowych stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów opatrunkowych są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy PZP. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 13. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna, Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna, Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedica Toruń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Grudziądzka 159A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1026,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1026,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1620,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna, Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1425,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1425,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1425,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna, Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 423,36

  • Oferta z najniższą ceną: 423,36 / Oferta z najwyższą ceną: 423,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.