Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Łódź: Dostawa trzech samochodów specjalnych ze specjalistyczną zabudową biurową fabrycznie nowych z rocznika 2009
Numer ogłoszenia: 188848 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Trasnportu Drogowego , ul. Łagiewnicka 54/56, 91-851 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6398068, 6398069, faks 042 6398102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://witd.bip.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech samochodów specjalnych ze specjalistyczną zabudową biurową fabrycznie nowych z rocznika 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE ZAMAWIANYCH SAMOCHODÓW Samochody fabrycznie nowe - rok produkcji 2009 Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t (włącznie). Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu furgon częściowo przeszklony. Kabina kierowcy trzymiejscowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy długość minimalna 3400 mm długość maksymalna 4 500 mm wysokość minimalna 1 800 mm szerokość minimalna 1 730 mm, mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych Wysokość progu ułatwiającego wsiadanie do przedziału biurowego: - w przypadku progu konstrukcyjnego lub zamontowanego na stałe do konstrukcji samochodu od 450 do 460 mm przy maksymalnej wysokości podłogi segmentu biurowego mierzonej od podłoża 700 mm dla samochodu niezaładowanego. - w przypadku progu zamontowanego do konstrukcji samochodu wychylanego ręcznie do pozycji otwartej od 390 do 450 mm po wychyleniu przy maksymalnej wysokości podłogi segmentu biurowego mierzonej od podłoża 700 mm dla samochodu niezaładowanego. W takim próg musi być tak zamontowany do konstrukcji samochodu, aby przypadku przed wychyleniem nie wystawał poza zewnętrzne fabryczne granice obrysowe samochodu, w tym nie ograniczał prześwitu samochodu nad podłożem. Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone. Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min 250°. Co najmniej jedna szyba w oknie po lewej stronie samochodu, przeciwległa do drzwi przesuwnych. Nadwozie fabrycznie lakierowane w kolorze ciemnozielonym, z tym że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego. Wszystkie elementy pomalowane fabrycznie, z zastrzeżeniem, iż zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego poza fabryką, jednakże wyłącznie w technologii zgodnej z obowiązującą u producenta pojazdu. Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem wyłącznie szyb atermicznych i przyciemnianych w stopniu od 50 do 90%. Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej min. 1900 cm3 i mocy min 125 KM (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). Norma emisji spalin: min Euro 4. Napędzana tylna lub przednia oś pojazdu. Prędkość maksymalna min. 160 km/h. Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. Kolumna kierownicy co najmniej z możliwością regulacji w płaszczyźnie pionowej. Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS. Hamulce tarczowe wymagane dla jednej z osi. Auto alarm + centralny zamek. Immobiliser. Klimatyzacja co najmniej z regulacją manualną. Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. Instalacja radiowa + głośniki + radio z CD. Elektryczne ustawianie lusterek bocznych. Reflektory przeciwmgielne. Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie. Półka nad przednią szybą. Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej. W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane co najmniej pięć siedzisk: dla trzech inspektorów i dwóch osób kontrolowanych. Wszystkie siedziska z wewnętrznymi schowkami. Co najmniej trzy siedziska wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału. Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału. Dwa stoliki o zbliżonych wymiarach pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Każdy ze stolików powinien umożliwiać stabilne zamontowanie laptopa razem z zasilaczem (w celu unieruchomienia go podczas jazdy) z możliwością zamknięcia go pod płytą stołu. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka zamykana na klucz przeznaczona do zainstalowania urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja szafki powinna uwzględniać możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń. Przedział biurowy samochodu wyposażony w dwie oddzielne, trwale zamocowane kasy metalowe (zamykane na klucz) ukryte, np. w schowku pod siedziskiem inspektora. Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4. Wszystkie szafki i szuflady zabezpieczone samozatrzaskowymi zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. Co najmniej dwie szafki i jedna szuflada wyposażone w zamek zamykany na klucz. Wszystkie szafki zamykane na klucz wyposażone w zamki zamykane i otwierane jednym kluczem. Oświetlenie przedziału biurowego - silne światło rozproszone umieszczone w górnej części przedziału biurowego oraz oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer - punktowe kierunkowe reflektory halogenowe zamontowane w suficie przedziału biurowego). Wyjście ewakuacyjne z przedziału biurowego - wyłaz dachowy. Zamontowane w pojeździe meble wykonane ze sklejki wodoodpornej, dopuszczonej do stosowania w tego rodzaju zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami. W łatwo dostępnym miejscu w pobliżu bocznych drzwi przesuwnych miejsce na 8szt. gumowych elementów wyrównujących wagi przenośne.. Zamawiający dopuszcza możliwość zaplanowania miejsca na wskazane elementy innej pojazdu. Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych). Co najmniej 2 wyloty ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone równomiernie w całym przedziale biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego przedziału zabezpieczone przed bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania. Wentylacja w przedziale biurowym realizowana co najmniej za pomocą otworów wentylacyjnych w ścianach bocznych przedziału biurowego. Ściana działowa pomiędzy przedziałem magazynowym a przedziałem biurowym po stronie magazynowej zabudowana otwartymi półkami oraz zamykanymi szafkami wyposażonymi w zamki samozatrzaskowe z blokadą. Otwarte półki wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonych urządzeń i wyposażenia. W dolnej części zabudowy przedziału magazynowego miejsce na wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 850 mm x 525 mm x 85 mm (minimum dla czterech segmentów). Z uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć wykładziną plastikową lub blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki. Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza).. Sposób zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzenie. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki demontaż urządzenia. Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe, zestaw 6 znaków drogowych w paczce o wymiarach 630 mm x 630 mm x 100 mm oraz 2 stojaków do znaków w paczkach o wymiarach 1 100mm x 300 mm x 100 mm + 1 stojak w paczce o wymiarach 700 mm x 100 mm x 100 mm oraz składaną drabinę (długość po złożeniu ok. 1m). W części magazynowej zamontowana umywalka wraz z niezbędnym osprzętem, w tym zbiornikami na wodę i ścieki. Niezbędne zapewnienie łatwego dostępu do zbiorników w celu ich wymiany. Woda doprowadzana do umywalki w obiegu wymuszonym. Lustro i lampka oświetleniowa nad umywalką. Szafka ubraniowa z wieszakami lub inne miejsce na odzież w przedziale magazynowym. Zespół dwóch dodatkowych bezobsługowych akumulatorów żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego w pojeździe) o łącznej pojemności min. 200 Ah. Do zestawu akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy 1500 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (dwa komputery, urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz). Zamontowana instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego użytkowania wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki -kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. Zamawiający w razie potrzeby zobowiązuje się wypożyczyć Wykonawcy na czas wykonywania zabudowy jeden zestaw przewidywanych do użytku urządzeń, w celu przeprowadzenia testów. Generator prądotwórczy zapewniający (poprzez układ ładowania wym. w pkt. 48) ładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu (dwa komputery, urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz i oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne), zamontowany w części magazynowej. Podczas pracy generatora możliwość użytkowania wszystkich wskazanych urządzeń jednocześnie. Moc nominalna min. 1,6 kVA (w pracy ciągłej) i maksymalna min 2 kVA (w pracy chwilowej), napięcie znamionowe 230V 50Hz, prąd znamionowy min. 7A. Silnik benzynowy, czterosuwowy, lub Diesla. Czas pracy bez tankowania przy pełnym obciążeniu min. 7h. Zabezpieczenie termiczne i przeciążeniowe generatora. Generator obudowany i wyciszony - maks. poziom hałasu maks. 60 dB (w odległości do 7m). Generator powinien pracować przy zamkniętych tylnych drzwiach i być uruchamiany z części biurowej. Podczas pracy generator powinien zasilać wszystkie gniazda 23 0V i ładować wszystkie akumulatory a po jego wyłączeniu zasilanie 230V powinno odbywać się automatycznie z przetwornicy. Generator prądotwórczy musi zapewnić ładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów i akumulatora samochodu oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu. Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania (ładowarka ok. 20 A) dwóch akumulatorów w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230 V z jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu. Ładowanie akumulatorów powinno być alternatywnie realizowane z generatora wym. w pkt. 47. Kontrolka ładowania zespołu dodatkowych akumulatorów w przedziale biurowym. Zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 230 V lub uruchomionym generatorem prądotwórczym wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Zabezpieczenie przed jednoczesnym podłączeniem zasilania zewnętrznego i zasilania z generatora prądotwórczego. Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem. Minimum osiem gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale magazynowym. Jedno samochodowe gniazdo 12V (typu zapalniczka ) w przedziale magazynowym i co najmniej jedno w przedziale biurowym. Okablowanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody ze złączami USB zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym, umożliwiające przełączanie pomiędzy dwoma komputerami i drukarką. Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy. Pojazdy wyposażone w dwa reflektory zewnętrzne ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej i przedniej części samochodu po jego prawej stronie. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi (z błyskownikami elektronicznymi typu wyładowczego, ksenonowymi lub stroboskopowymi lub w technologii LED koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 maja 2002 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 79, poz. 718). Dwa dodatkowe światła za lub na przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi (z błyskownikami elektronicznymi typu wyładowczego, ksenonowymi lub stroboskopowymi). lub w technologii LED Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi (z błyskownikami elektronicznymi typu wyładowczego, ksenonowymi lub stroboskopowymi lub w technologii LED) koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu pojazdu, zintegrowana z wyświetlaczem diodowym umożliwiającym wyświetlenie w kolorze czerwonym napisu STOP oraz napisu JEDŹ ZA MNĄ . Wyświetlane napisy muszą być dobrze widoczne również w ciągu dnia. Wyświetlanie napisu JEDŹ ZA MNĄ winno być realizowane w sposób pulsacyjny, natomiast napisu STOP w sposób ciągły. Możliwość włączania jednego lub drugiego napisu z miejsca kierowcy, włącznik umieszczony w łatwo dostępnym miejscu, zabezpieczonym przed przypadkowym włączeniem. Włączaniu podświetlenia napisów musi towarzyszyć zapalenie się lampki kontrolnej w kolorze innym niż zielony, umieszczonej na tablicy rozdzielczej. Włącznik musi mieć konstrukcję wykluczającą przypadkowe włączenie (np. włączenie dwuetapowe). Wszystkie elementy elektryczne oznakowania podłączone do instalacji fabrycznej pojazdu. Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. Dymomierze- urządzenia do pomiaru stopnia zadymienia spalin emitowanych przez silniki z zapłonem samoczynnym. Przyrząd powinien składać się z dwóch oddzielnych jednostek: pulpitu sterująco-pomiarowego i modułu pomiarowego. Wbudowana w pulpicie drukarka oraz klawiatura powinna umożliwiać wprowadzenie danych ze stacji diagnostycznej i z badanego samochodu oraz wydruk wyników z datą pomiaru. Obsługa przyrządu jest automatyzowana (kalibracja, zerowanie). Poszczególne etapy pracy przyrządu są programowane i monitorowane na wyświetlaczu pulpitu. Przyrząd pomiarowy powinien umożliwiać prowadzenie kontroli w warunkach drogowych. Samochodowe zestawy ratownictwa chemicznego ,w skład których wchodzą: -sorbent substancji ropopochodnych -sorbent substancji kwaśnych -sorbent substancji zasadowych -ubrania ochronne -łopatki i szczotki służące do zbierania w sposób bezpieczny dla ludzi zneutralizowanych przez sorbenty substancji chemicznych Ochrona przed substancjami chemicznymi mogącymi przedostać się do środowiska naturalnego. Zestawy do analizy paliwa umożliwiające stałą i pełną kontrolę nad jakością paliwa. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski - co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi. Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące i co najmniej 100 tys. km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego. Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 5 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 72 godziny (w przypadku awarii układu elektrycznego nie dłużej niż 48 godzin). Samochód homologowany jako specjalny lub posiadający zwolnienie z wymogu uzyskania świadectwa homologacji. Opony zimowe - komplet na pojazd CB-Radio - wraz z kompletna instalacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 6.1. Warunki Ogólne: 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 6.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy: 6.2.1. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na dostawie samochodów o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 PLN brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie w/w warunku winien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie zamówień publicznych. 6.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1.: 7.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 7.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 7.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie określonym powyżej. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 7.1.2, 7.1.3 i 7.1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 7.1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 7.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt 6.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten wykonawca, który potwierdza spełnianie warunku. 7.2.1. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem nr 4. - Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 18.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 18.2 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny o wadze 100%. Oceny oddzielnie dla każdej części dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. 18.3. Dla oceny punktowej ofert zastosowany zostanie wzór: Wci = (Cmiń / Ci) * Wmax gdzie Wci - liczba punktów oferty rozpatrywanej Cmiń - cena minimalna Ci - cena rozpatrywana Wmax - 100 (maksymalna liczba punktów) Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. 18.4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 12.1. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 1. 12.2. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. 12.3. Dokumenty lub oświadczenia (określone w pkt 7.1) potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu . 12.4. Dokumenty (określone w pkt 7.2.) potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu. 12.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) - np. wypełniony Formularz Nr 5. 12.6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 6 z wykazem tej części zamówienia zlecanej Podwykonawcom. 12.7. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne oferowanych samochodów, potwierdzający spełnienie wymogów Zamawiającego - Formularz nr 7. 12.8. Lista autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie kraju dla oferowanego modelu samochodu - Formularz nr 8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://witd.bip.lodz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe - bezpłatne - można otrzymać od poniedziałku do piątku w godz. 9 00 do 15 00 w siedzibie zamawiającego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 54/56, pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Łagiewnicka 54/56, w sekretariacie, pok. nr 16 - do dn. 18 czerwca 2009 r. do godz. 10 00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.