Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Szczecin: Dostawa oprogramowania IBM Advanced Job Scheduler for i5/OS lub równoważnego
Numer ogłoszenia: 188852 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania IBM Advanced Job Scheduler for i5/OS lub równoważnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania 5761-JS1 IBM Advanced Job Scheduler for i5/OS lub równoważnego, które ma zapewnić wzajemne przejmowanie zadań, grup zadań, harmonogramów, przejmowanie zależności pomiędzy zadaniami, przejmowanie kalendarzy oraz list dystrybucyjnych wydruków pomiędzy środowiskami: produkcyjnym i zapasowym wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego zamawianego oprogramowania przez 12 miesięcy. Wsparcie techniczne realizowane będzie przez kanały telefon/web/mail. Wsparcie producenta oprogramowania realizowane będzie w trybie 24 x 7 z gwarantowanym czasem reakcji na zgłoszoną awarię do 1 godziny dla błędów krytycznych, do 24 godzin dla błędów niekrytycznych oraz bez ograniczeń dotyczących ilości zgłoszeń w miesiącu. Czas usunięcia awarii w okresie świadczenia wsparcia technicznego nie przekroczy w przypadku: 1) błędu krytycznego - uniemożliwiającego działania aplikacji - 72 godzin od czasu jego zgłoszenia, 2) błędu niekrytycznego - aplikacja nie posiada pełnej funkcjonalności - 96 godzin od czasu jego zgłoszenia. Kryteria równoważności dotyczące oprogramowania IBM Advanced Job Scheduler for i5/OS, które to oprogramowanie równoważne musi: 1. pracować pod kontrolą systemu OS400 wersji V6R1M0, 2. zapewniać możliwość utworzenia koegzystujących ze sobą kilku środowisk pracy harmonogramu zadań, np. środowisko produkcyjne, środowisko zapasowe, środowisko testowe, itp, 3. zapewniać bezobsługowe przetwarzanie zadań przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zgodnie z ustawionym harmonogramem, 4. posiadać możliwość generowania e-maili do wybranych użytkowników/grup użytkowników, w przypadku błędów zadań, 5. posiadać możliwość wyznaczenia zadań alternatywnych, w przypadku błędów wykonywanych zadań, 6. zapewniać grupowanie zadań ze zdefiniowaniem terminu uruchamiania na poziomie grupy, 7. zapewniać zdefiniowanie zależności uruchamiania zadań od wykonania zadań poprzednich oraz od występowania bądź niewystępowania określonego obiektu, zasobu (np. możliwość uzależnienia zadania backupu od dostępności biblioteki taśmowej oraz od wykonania zadań zamykających dzień), 8. zapewnić monitorowanie zdefiniowanych błędów na poziomie komend w zadaniach, aby umożliwić ich płynne wykonanie (np. monitorowanie CPF1054 No subsystem QNAZWA active, przy komendzie ENDSBS, co spowoduje wykonanie komendy, pomimo próby zamknięcia nieaktywnego już subsystemu QNAZWA), 9. zapewniać możliwość uruchamiania zadań/grup zadań określoną ilość razy w ciągu dnia, przy określeniu godzin ich uruchomienia, 10. zapewniać możliwość uruchamiania zadań/grup zadań w przedziale czasowym co określoną ilość jednostek czasu, np. co 30 min. od godz. 8.00 do 16.00, 11. zapewniać możliwość uruchamiania zadań/grup zadań w przedziale dat, np. co dwa tygodnie, tego samego dnia w roku, pierwszego dnia pracy danego miesiąca itp, 12. zapewniać możliwość tworzenia kalendarzy uwzględniających święta i inne dni wolne z opcją uruchomienia zadania, grup zadań w terminie alternatywnym, 13. zapewniać możliwość tworzenia list dystrybucyjnych wydruków, które będą rozsyłać wybrane wydruki z wykonanych zadań do wybranych odbiorców drogą e-mailową, 14. zapewnić przejęcie zadań z podstawowego systemowego harmonogramu. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego, należy do oferty dołączyć specyfikację techniczną oprogramowania, w tym warunki serwisu i wsparcia technicznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
nie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski OW NFZ
ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
pok. 219, II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin pok. 219, II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa sprzętu, oprogramowania wraz z wdrożeniem i szkoleniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie i wdrożenie Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) wraz z infrastrukurą teleinformatyczną jako elementu Krajowego Systemu Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM-I).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.