Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Gdynia: CRZP-38/09 Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Pracę w Uczelni (ZSIWPU)
dla Akademii Morskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 188863 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP-38/09 Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Pracę w Uczelni (ZSIWPU) dla Akademii Morskiej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Pracę Uczelni (ZSIWPU) - w zakresie finansowo - administracyjnym wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym (serwer/serwery: aplikacji, bazy danych i sieciowego systemu operacyjnego) W skład zamawianego systemu wchodzą następujące moduły zarządzania uczelnią: 1. Finansowo - Księgowy, 2. Środki Trwałe, 3. Kadry i Płace, 4. Registratura, 5. Informowanie Kierownictwa, 6. Obsługa Finansowa Dziekanatu, 7. Homebanking, 8. Gospodarka magazynowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.82.00.00 - Serwery 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie zł.: dziesięć tysięcy)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawcy: (doświadczenie) 1. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowo-administracyjnego o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każde. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. (potencjał kadrowy) 2. dysponowali co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których: 2.1 co najmniej jedna powinna posiadać certyfikat/zaświadczenie producenta oprogramowania w zakresie funkcjonalnym ujętym w Załączniku 1 potwierdzający kompetencje w zakresie wdrażania wymaganych funkcjonalności. Dopuszcza się, aby dla każdego z wdrażanych modułów była to inna osoba posiadająca certyfikat/zaświadczenie potwierdzający kompetencje w zakresie wdrażania wymaganych funkcjonalności we wskazanym module. 2.2 co najmniej jedna powinna posiadać certyfikat/ zaświadczenie potwierdzające wiedzę i umiejętności w zakresie administrowania bazami danych dla oferowanego systemu. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. (potencjał ekonomiczny) 3. posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieście tysięcy zł) W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną po wyczerpaniu możliwości art. 26 ust. 3 ustawy PZP wykluczeni z niniejszego postępowania Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o odpowiednie dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty określone poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 4 do SIWZ, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik (lider) lub wszyscy wykonawcy wspólnie. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 200 000 zł (dwieście tysięcy zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to łącznie wszystkich podmiotów 6. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, za ten okres, na potwierdzenie spełnienia warunku dot. doświadczenia. W opisie wykonanych zamówień należy podać odbiorców, wartość zamówienia, przedmiot zamówienia, okres wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SIWZ. Gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to łącznie wszystkich podmiotów 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej w punkcie 7 niniejszej części A wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) B. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca: 1. Składa opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający: nazwy produktów, producentów, charakterystykę techniczną oprogramowania ZSIWPU i bazodanowego wraz z wyszczególnieniem funkcjonalności - (wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ), rodzaje oferowanych modułów oraz inne informacje niezbędne do określenia ZSIWPU. Dodatkowo należy dokonać opisu wymagań dotyczących sprzętu informatycznego niezbędnego do uruchomienia ZSIWPU poprzez wypełnienie Załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wystąpienia potrzeby podania dodatkowych wyjaśnień dotyczących funkcjonalności ZSIWPU, o których mowa w Uwagach Ogólnych Załącznika nr 1 do SIWZ należy przedłożyć dodatkowy Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Przedstawi prezentację oferowanego systemu. Prezentacji należy dokonać zgodnie z regulaminem prezentacji zawartym w Załączniku 9 do SIWZ. Szczegółowe terminy i kolejność prezentacji zostaną ustalone przez Zamawiającego losowo i jawnie po otwarciu ofert. Nie przeprowadzenie prezentacji przez wykonawcę w wyznaczonym terminie zostanie uznane jako okoliczność skutkującą odrzuceniem oferty Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Funkcjonalność - 55
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni Zespół d/s zamówień publicznych Budynek F pok. F-235 w dni robocze w godz. 08.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Akademia Morska w Gdyni Zespół d/s zamówień publicznych Budynek F pok. F-235 w dni robocze w godz. 08.00 - 14.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: Danuta Brygidyn e-mail: zampubl@am.gdynia.pl fax: 0-58 69-01-421.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewo
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.