eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoBudowa drogi leśnej pożarowej w leśnictwie Wyszewo Nr ewidencyjny 11 i 3 na długości łącznej 2,2km położonej w obrębie ewidencyjnym Wyszewo, Wiewiórowo gmina Manowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Manowo: Budowa drogi leśnej pożarowej w leśnictwie Wyszewo Nr ewidencyjny 11 i 3 na długości łącznej 2,2km położonej w obrębie ewidencyjnym Wyszewo, Wiewiórowo gmina Manowo.
Numer ogłoszenia: 188893 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123795 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo, Manowo 54, 76-015 Manowo, woj. , tel. 094 3183291, faks 094 3183281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej pożarowej w leśnictwie Wyszewo Nr ewidencyjny 11 i 3 na długości łącznej 2,2km położonej w obrębie ewidencyjnym Wyszewo, Wiewiórowo gmina Manowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie ze zleceniem Inwestora zaprojektowano budowę drogi leśnej pożarowej o łącznej długości 2,2 km o następujących parametrach: prędkość projektowa 30 km/godz., jezdnia jednopasowa o szerokości 3 m o spadku daszkowym i=2 procent o nawierzchni z płyt żelbetowych prostokątnych typu JOMB C o wymiarach 100x75 cm w układzie pasowym, obustronne pobocza o szerokości po 0,75 m o spadku i=6procent z pospółki, skarpy nasypu o pochyleniu 1:1,5 m lub rowy odwadniająco -odparowujące trójkątne o głębokości minimum 0,4 m, skarpy wewnętrzne rowu o pochyleniu 1:1,5, skarpy zewnętrzne rowu o pochyleniu 1:1, doły chłonne odparowujące w ciągu rowów. Zaprojektowano czternaście załomów niwelety o wartościach od 0,1stopnia do 29,14stopnia oraz czternaście łuków poziomych o wartości promienia od R=40 m do R=1000. Na łukach poziomych o wartości promienia R mniejsze od250 m projektuje się poszerzenie jezdni od 0,25 m do 0,75 m. Dla łuków poziomych o wartości promienia R mniejsze od150 m projektuje się pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne o wartości od i=3procent do i=6procent. Zmiany pochylenia poprzecznego jezdni oraz szerokości (dla poszerzeń) należy dokonywać na prostych przejściowych o długości 15 m. Pochylenie poprzeczne poboczy na odcinkach krzywoliniowych o pochyleniu jezdni innym niż na odcinku prostym powinno wynosić: 6procent jeżeli jest to pobocze po wewnętrznej stronie łuku, tyle co pochylenie jezdni - jeżeli jest to pobocze po zewnętrznej stronie łuku. Zaprojektowano jedną mijankę o szerokości 3 m, skosach wjazdowych i wyjazdowych 1:5 oraz spadku poprzecznym jak przyległej jezdni na odcinku od km 1+340,50 do km 1+390,50. Zaprojektowano zjazdy o szerokości 3 m z obustronnymi poboczami o szerokości po 0,75 m, krawędzie wyokrąglać łukami o wartości od R=4 m do R=40 m. W m. Wiewiórowo zjazdy należy wykonać o szerokości 5 m i skosach krawędzi o wartości 1:1. Wzdłuż poboczy zjazdów należy wykonać rowy odwadniające o parametrach jak dla drogi pożarowej w miejscach przedstawionych na planie sytuacyjnym. Projektowana niweleta jezdni będzie składać się z odcinków o stałym pochyleniu o wartości od i=0,30procenta do i=5,46procenta, krzywych wypukłych o wartości od R=300 m do R=5000 m oraz krzywych wklęsłych o wartości od R=500 m do R=5000 m. Istniejąca niweleta jezdni na odcinkach o nawierzchni z brukowca składa się z odcinków o stałym pochyleniu o wartości od i=0,54procenta do i=7,15procent. Na odcinkach występowania nawierzchni z brukowca należy dostosować niweletę projektowanej jezdni do niwelety istniejącej nawierzchni z brukowca. Nawierzchnię brukowca należy oczyścić szczotkami mechanicznymi oraz dobić walcem wibracyjnym tak by uzyskać spadek daszkowy o wartości 2 procent. Pobocze oraz rowy należy wykonywać jak dla odcinków nawierzchni z płyt. Spadki podłużne oraz poprzeczne przedstawione na projekcie zagospodarowania terenu oraz profilu podłużnego dla odcinków drogi o nawierzchni z brukowca należy przyjąć jako orientacyjne, a nie wiążące dla realizacji budowy. Odcięcie korzeni oraz usuniecie karpin. Z obu stron drogi, z pominięciem zjazdów, należy mechanicznie przeciąć korzenie frezem leśnym na głębokość 40cm. Karpinę powstałą w wyniku karczowania istniejącego poszycia leśnego oraz wykarczowane pnie drzew wraz z korzeniami należy złożyć na odkład w miejscu wskazanym przez Zamawiającego celem naturalnego rozkładu i uzyskania próchnicy. Odwodnienie. Wody opadowe z nawierzchni jezdni, mijanek, zjazdów oraz poboczy będą odprowadzane na przyległy teren zielony oraz do rowów odwadniająco-odparowujących trójkątnych o głębokości minimum 0,4 m i nachyleniu skarp wewnętrznych 1:1,5, zaś zewnętrznych 1:1. W miejscach zakończeń rowów, gdy ze względu na ukształtowanie terenu nie ma możliwości wypuszczenia wód z rowu na przyległy teren, oraz w ich ciągu należy wykonać doły odparowujące o wymiarach w rzucie minimum 1x1 m i głębokości 1 m zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym. Roboty drogowe. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz. 430 z poźn. zmianami) przyjęto: a) konstrukcję jezdni, mijanek oraz zjazdów z płyt indywidualnie: warstwa ścieralna z płyt żelbetowych prostokątnych typu JOMB C o wymiarach 100x75 cm grubości 12 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie jak dla KR1 grubości 15 cm, grubość razem: 27 cm, podłoże E2większe lub równe 80 MPa i Is większe lub równe 1,00, warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm, grubość łączna: 37 cm. (warunek mrozoodporności został spełniony). Na całym odcinku drogi oraz zjazdów należy wykonać obustronne pobocza z pospółki zagęszczone mechanicznie o szerokości 0,75 m i grubości 12 cm. Na odcinkach bez zjazdów, mijanek i poszerzeń, jezdnię należy wykonać z płyt w układzie pasowym o szerokości 3 m. Płyty należy układać w dwóch pasach o szerokości po 1 m, tak by obie płyty były od siebie odległe o 1 m. Przestrzeń pomiędzy dwoma pasami płyt należy wypełnić pospółką grubości 12 cm z zagęszczeniem mechanicznym. Co 15 m należy wykonać przewiązkę z jednej płyty tak by wieńczyła cztery płyty w pasach jezdni. Zakłada się wykonanie 74 przewiązek. Na odcinkach poszerzeń, mijanek i zjazdów, jezdnię należy wykonać z płyt w układzie płatowym, czyli na całej szerokości. Grunt z wykopu przy wykonywaniu rowów oraz koryta pod konstrukcję nawierzchni należy użyć do budowy nasypów pod poboczami oraz do kształtowania nowych rowów. Nadmiar urobku należy odrzucić poza korpus drogowy. Na całym odcinku robot na zewnętrznej krawędzi projektowanych nawierzchni (jezdni, mijanek, zjazdów) należy wykonać odsadzki konstrukcji nawierzchni. Tzn. warstwę odsączającą należy wykonać o 20 cm szerzej poza obrys warstwy ścieralnej. Warstwę podbudowy zasadniczej należy wykonać o 10 cm szerzej poza obrys warstwy ścieralnej. Konstrukcja ta zapobiegnie degradacji nawierzchni na wskutek ruchu kół ciężkich pojazdów przy krawędzi nawierzchni. Uwagi uzupełniające i końcowe. Nawierzchnia gruntowa i z brukowca drogi leśnej pożarowej w leśnictwie Wyszewo nr ewidencyjny 11 i 3 na długości łącznej 2,2 km położonej w obrębie ewidencyjnym Wyszewo, Wiewiórowo, gmina Manowo. Napowietrzna linia telekomunikacyjna, która stwarzać może niebezpieczeństwo bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Roboty wykonywane przy pomocy koparek, spycharek, zagęszczarek, równiarek przy robotach ziemnych. Prowadzenie robot pod ruchem. Czasem występowania zagrożeń jest czas wykonywania robot. Wykonawca zobowiązany jest do: właściwego, zgodne z odrębnymi przepisami BHP oznakowanie miejsc, niebezpiecznych (wykopy, rozładunek materiałów). Właściwe, zgodne z odrębnymi przepisami BHP zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych (ogrodzenie wykopów, bariery). Właściwą organizację placu budowy, zapewniającą bezpieczną i sprawną komunikację oraz umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, aktualnymi normami, zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego oraz przepisów BHP, oraz wg Szczegółowych Specyfikacji. Do wykonawstwa zaprojektowanych robót należy stosować materiały atestowane oraz przeprowadzać wszystkie, wymagane przepisami badania techniczne ( w tym laboratoryjne ) w trakcie realizacji robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące słupki z oznaczeniami oddziałów leśnych tak aby ich nie zniszczyć (nie naruszyć) w trakcie prowadzenia robót. Naruszone lub zniszczone słupki muszą być odtworzone przez służby geodezyjne. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. W szczególności należy znać i stosować się do wszystkich obowiązujących polskich norm, w tym europejskich norm zharmonizowanych z dyrektywą 89/106/EWG. Wszelkie zmiany w dokumentacji wymagają parafowania przez projektanta lub osobę przez niego upoważnioną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW EKO-TRANS Adam Kołodziejczyk 75-337 Koszalin ul. Akademicka 13/6, 75-337 Koszalin ul. Akademicka 13/6, 75-337 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568046,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 557646,05

  • Oferta z najniższą ceną: 557646,05 / Oferta z najwyższą ceną: 842670,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.