Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Kętrzyn: Zakup i dostawa pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 18892 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. , Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, faks 089 7513812.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników na odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do Zamawiającego następujących pojemników na odpady: CZĘŚĆ I : - 300 sztuk pojemników z PEHD o pojemności 120 L - 40 sztuk pojemników z PEHD o pojemności 240L - 100 sztuk pojemników z PEHD o pojemności 1 100L - 5 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu Dzwon na szkło białe - 5 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu Dzwon na szkło kolorowe CZĘŚĆ II - 10 sztuk kontenerów metalowych o pojemności 9 m3 CZĘŚĆ III - 40 sztuk pojemników siatkowych metalowych ocynkowanych o pojemności 1 100L.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia pilnych potrzeb zakupu większej ilości pojemników .
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy na załączniku dołączonym do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy na załączniku dołączonym do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK KOMUNALNIK Sp. z o. o. z siedzibą w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pojemników na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I : - 300 sztuk pojemników o pojemności 120 L z PEHD : polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, dwukółkowy, odporność mechaniczna, na promienie UV, niskie temperatury i chemikalia. Pojemnik powinien spełniać normy EN840, posiadać atesty potwierdzające zgodność normą EN840 oraz atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny - dołączone do oferty. Przystosowany do systemu tylnych wysięgników bocznych. Kolor - zgniłozielony. - 40 sztuk pojemników o pojemności 240L z PEHD - opis j.w. - 100 sztuk pojemników o pojemności 1 100L z PEHD: polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, czterokółkowy, hamulec na kołach, łatwość opróżniania , odporność mechaniczna , na promienie UV , niskie temperatury i chemikalia. Pojemnik powinien spełniać normy EN840, posiadać atesty potwierdzające zgodność normą EN840 oraz atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny - dołączone do oferty. Przystosowany do systemu tylnych wysięgników bocznych. Kolor - zgniłozielony. 5 sztuk pojemników z PEHD do selektywnej zbiórki odpadów typu Dzwon na szkło białe ( biały) 5 sztuk pojemników z PEHD do selektywnej zbiórki odpadów typu Dzwon na szkło kolorowe ( zielony) Pojemniki o pojemności 1,5 m3 opróżniane za pomocą dźwigu HDS- z dennym systemem opróżniania bez potrzeby wykonywania dodatkowych ręcznych prac. Czasza pojemnika o kształcie igloo , masywna z laminatu oliestrowo- szklanego z dwoma otworami wrzutowymi . Pojemniki wykonane z materiału o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne, działania promieni UV, chemikaliów, niskich i wysokich temperatur. Podstawa kwadratowa, dwudzielne dno, dobre tłumienie hałasu przy wrzucaniu szkła. Napisy na pojemnikach: szkło białe i szkło kolorowe ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kontenerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 sztuk kontenerów metalowych o pojemności 9 m3 - wymiary: długość: 3 600 mm x szerokość ( wewn.)1 900 mm x wysokość ( zewn) 1 400 mm. Zakryty, z każdej strony 3 otwory wrzutowe z pokrywami, z tyłu wrota dwuskrzydłowe, otwierane na boki. Wykonany z blachy stalowej dno grubości 4 mm, boki 3 mm, dach 2 mm. Boki wzmocnione tzw. podwójną falą, rama nośna wykonana z ceownika hutniczego 180 mm. Kontener malowany farbą podkładową, następnie nawierzchniową o łącznej grubości powłoki lakierniczej min. 250 mikronów. Kolor pomarańczowy. Zawiasy 3-dzielne wyposażone w kalamitkę do smarowania. Kontener przystosowany do współpracy z samochodem samowyładowczym hakowym STAR SMW. Napis na kontenerze do uzgodnienia z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa pojemników siatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 sztuk pojemników siatkowych metalowych ocynkowanych o pojemności 1 100L Pojemnik bez kół wykonany z siatki stalowej ocynkowanej ogniowo O 4,0-4,5 mm , dno blacha 3 mm z otworami na odcieki . Pojemnik powinien posiadać uchylną klapę z dwoma okrągłymi lub prostokątnymi otworami wrzutowymi przystosowaną do zamknięcia na kłódkę. Dostosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki. Tabliczka z napisem PLASTIK ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Kętrzyn na rok 2025"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Brzeźnica
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Boguszów Gorce
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.