eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Sosnowiec: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Numer ogłoszenia: 188939 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147393 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji c.o., wod.- kan., gazowej. Do podstawowych czynności i obowiązków Inspektora Nadzoru branżowego będzie należeć: a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst. jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). b) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, z warunkami pozwolenia na budowę oraz szczegółowymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, c) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, d) udział w naradach technicznych dotyczących rozstrzygnięcia spraw i problemów technicznych objętych zakresem nadzoru w toku trwania budowy, e) kontrolowanie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów f) i urządzeń budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, g) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przekazania ich do użytkowania, h) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót budowlanych i wszelkich okolicznościach mających wpływ na jakość i terminowość wykonywanych robót w zakresie objętym nadzorem, i) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, oraz stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót) - inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy, j) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, k) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, l) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, m) przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, n) uczestnictwo w naradach zwoływanych przez Zamawiającego, o) czuwanie nad kontrolą wydatków niezbędnych do realizacji robót budowlanych, nie przekraczania kosztów inwestycji, p) nadzór nad rozliczeniem finansowym, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania dokumentów od Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych potwierdzanie swoim podpisem zakresu oraz wartości finansowego wykonania robót zgodnie z kosztorysami ofertowymi wykonawcy robót, q) w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót, a w przypadku ich stwierdzenia, sprawowania nadzoru (bez dodatkowego wynagrodzenia) nad ich usunięciem przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie ich usunięcia. r) Zamawiający wymaga minimum 2 pobytów tygodniowo na każdym obiekcie oraz na wezwanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Pobyt inspektora nadzoru winien zostać potwierdzony przez osobę koordynującą inwestycję ze strony Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD - INVENT SP. Z O.O., ul. Nałęczowska 62 lok. 57, 02-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145208,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183147,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.