eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKonserwacja, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Lublin: Konserwacja, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz
Numer ogłoszenia: 188954 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155336 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji, przeglądach technicznych i usuwaniu awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług związanych z konserwacją i przeglądami okresowymi oraz usuwaniem awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz Zakres usługi objętej opisem przedmiotu zamówienia: Zakres prac dotyczących wykonania usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów, znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz przedstawiono w p-ktach 11 i 12 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: Wykonawca usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów, znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz zleci przeglądy gwarancyjne agregatów prądotwórczych wraz z rozdzielnicami co 12 miesięcy lub po 250 godz. pracy firmie ELTECO dla utrzymania gwarancji wydanej przez producenta urządzeń. Wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych: Dokumentacja techniczna instalacji, urządzeń i systemów posiada klauzulę bezpieczeństwa informacji niejawnych Zastrzeżone i znajduje się w siedzibie Wojskowej Administracji Koszar w Jawidzu . Firmy i osoby realizujące konserwację, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów winny spełniać wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010r. w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Dokumentacja techniczna (oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE) może zostać udostępniona zainteresowanym w Wojskowej Administracji Koszar w Jawidzu, 21-025 Niemce, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 81 718-37-74). Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. -Pracownik nadzorujący z ramienia Wykonawcy realizacje konserwacji i przeglądów technicznych oraz mający prawo dostępu do dokumentacji technicznej o klauzuli ZASTRZEZONE winien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. -Pracownicy realizujący bezpośrednio konserwacje i przeglądy techniczne oraz usuwający awarie nie muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego. Ponadto Wykonawca usługi winien każdorazowo wystąpić do Dowódcy JW. z pisemnym wnioskiem o zezwolenie wejścia na teren kompleksu wojskowego celem wykonania prac. Ogólne wymagania dotyczące wykonania usługi: Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania stałej gotowość serwisowej oraz podejmowania wszelkich interwencji w ramach usuwania awarii i zapewnienia pełnej sprawności technicznej wymienionych instalacji urządzeń i systemów. Wykonawca musi przystąpić do usunięcia awarii w terminie 24 godzin od daty zgłoszenia Wykonawca będzie stosował się do wymogów zawartych w instrukcjach eksploatacji, instrukcjach producentów, dokumentacji projektowej powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisów techniczno-budowlanych oraz aktualnego poziomu wiedzy technicznej. W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć awarię łącznie z wymianą uszkodzonych części. W przypadku awarii instalacji, urządzeń i systemów powstałych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, koszt robocizny zawarty jest w cenie usługi serwisowania instalacji, urządzeń i systemów, natomiast części i materiały użyte do wymiany poszczególnych elementów instalacji, urządzeń i systemów nie ujęte w załączniku nr 1 do umowy zapewni Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, które rozliczone zostaną na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur zakupu Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Konserwacja, przeglądy techniczne instalacji, urządzeń i systemów będzie wykonywana z częstotliwością wskazaną w p-ktach 11 i 12 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Termin wykonania: Konserwacja, przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykaz części i materiałów wymienianych w ramach wynagrodzenia za wykonanie usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz: 1. rury stalowe czarne - odpowiednich średnic 2. rury stalowe ocynkowane - odpowiednich średnic 3. rury z metali nieżelaznych - odpowiednich średnic 4. rury z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 5. łączniki do spawania - odpowiednich średnic 6. łączniki do połączeń gwintowanych- odpowiednich średnic 7. łączniki z metali nieżelaznych odpowiednich rodzajów i średnic 8. armatura - odpowiednich rodzajów i średnic 9. manometry 10. termometry 11. termomanometry 12. rurki syfonowe 13. kurki trójdrogowe 14. łączniki do rur z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 15. przewody impulsowe do AKPiA 16. pokrętła, rączki do zaworów 17. uszczelki (w tym uszczelki do kanałów wentylacyjnych), konopie, teflon w taśmie i niciach 18. śruby, podkładki (w tym podkładki przeciwdrganiowe), nakrętki 19. drut spawalniczy, elektrody do spawania 20. czyściwo i lut do lutowania 21. gazy techniczne 22. wkłady do filtrów 23. lampki kontrolne 24. króćce przeciwdrganiowe 25. bezpieczniki elektryczne, wkładki bezpiecznikowe 26. olej silnikowy 27. filtry oleju i paliwa 28. płyn chłodzący 29. woda destylowana 30. smary, materiały uszczelniające 31. baterie Szczegółowy zakres usługi określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Marciniec - Budownictwo, Instalacje, Technologie BUDINTECH, ul. Turniejowa 73/24, 30-619 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114980,40

  • Oferta z najniższą ceną: 114980,40 / Oferta z najwyższą ceną: 199260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.