Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Sulejówek: Modernizacja stacji prób budynek nr 17 w zakresie prac uszczelniających kopułę budynku, odwodnienia liniowego, poprawy bezpieczeństwa i rozszerzenia zakresu prowadzonych badań:
-prac uszczelniających kopułę budynku (strop o sklepieniu łukowym z czerwonej cegły palonej na zaprawie cementowo wapiennej) - CPV 45261900-3
-odwodnienia liniowego - CPV 45111240-2
-modernizacja stacji prób poprawy bezpieczeństwa i rozszerzenia zakresu prowadzonych badań. - CPV 45000000-7
Numer ogłoszenia: 188960 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej , ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 6811012, faks 022 6811073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji prób budynek nr 17 w zakresie prac uszczelniających kopułę budynku, odwodnienia liniowego, poprawy bezpieczeństwa i rozszerzenia zakresu prowadzonych badań: -prac uszczelniających kopułę budynku (strop o sklepieniu łukowym z czerwonej cegły palonej na zaprawie cementowo wapiennej) - CPV 45261900-3 -odwodnienia liniowego - CPV 45111240-2 -modernizacja stacji prób poprawy bezpieczeństwa i rozszerzenia zakresu prowadzonych badań. - CPV 45000000-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot objęty pracami remontowymi: Obiekt budowlany nr 17 znajdujący się na terenie Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku ul. Okuniewska 1. 2. Opis zakresu prac do realizacji Zadanie I -Remont kopuły stanowiącej dach obiektu wraz z jej wzmocnieniem, ociepleniem, izolacją przeciwwilgociową i wygłuszającą o powierzchni ok. 150 m2. -Odgrzybienie i naprawa ścian wewnętrznych i zewnętrznych obiektu oraz wewnętrznej posadzki (powierzchnia ścian ok. 76 m2, pow. posadzki ok. 88 m2). Zadanie II -Odwodnienie liniowe całego obiektu. -Wykonanie ścian działowych, naprawa kominów i obróbki blacharskie. 3. Szczegółowy wykaz prac remontowych Zadanie I 1.Prace rozbiórkowe polegające na zdjęciu warstwy ziemi przykrywającej kopułę 2.Zdjęcie starej i uszkodzonej izolacji z kopuły 3.Rozbiórka tymczasowych drewnianych ścianek działowych oraz ścianek przewodów na kątownikach 4.Wywiezienie i utylizacja materiału rozbiórkowego 5.Naprawa kopuły poprzez jej wzmocnienie posadzka cementową ze zbrojeniem siatka stalową 6.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej bitumiczne pionowe na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa hydroizolacja ELASTAR 7.Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych pionowe na lepiku bez siatki metalowej 8.Ułożenie maty z geowłókniny antykorzennej 9.Ręczne formowanie nasypów z odłożonej ziemi na kopule grubości 15-20 cm 10.Odbicie zmurszałych, zagrzybionych i zawilgoconych tynków wewnętrznych na ścianach i filarach obiektu 11.Naprawa tynków wewnątrz obiektu 12.Wykonanie posadzki wewnątrz obiektu 13.Ułożenie instalacji elektrycznej Zadanie II 1.Odkopanie ręczne odcinkami zewnętrznych ścian obiektu do poziomu ławy tj. do głębokości ok. 1,5 m 2.Naprawa ścian zewnętrznych zaprawa cementową 3.Izolacja pionowa murów z możliwością zastosowania hydroizolacji ELASTAR 4.Ułożenie drenażu z rurek kamionkowych na obsypce przepuszczającej wodę 5.Częściowe wypełnienie rowów odwadniających materiałem przepuszczającym wodę 6.Wzmocnienie studzienek odwadniających lub wykonanie studni chłonnych 7.Zasypanie wykopów odwadniających odłożoną ziemią Prace dodatkowe 1.Naprawa kominów 2.Wykonanie dodatkowych ścian działowych z bloczków betonowych 3.Obróbki blacharskie szczytów obiektu 4.Wykonanie nasypów ziemnych na tyłach obiektu Warunki 1.Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami. 2.Posiadać stosowne certyfikaty na materiały hydroizolacyjne i do nakładania powłok hydroizolacji ELASTAR 3.Prowadzić prace remontowe w sposób elastyczny tak, aby nie zakłócać procesu prowadzonych prac badawczych 4.Dysponować własnym i odpowiednim sprzętem technicznym gwarantującym wykonanie prac na odpowiednim poziomie jakości bez niszczenia terenu obok obiektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu odwodnienia o wartości minimum 30 000,00 złotych netto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na uszczelnieniu kopuły budynku o wartości minimum 30 000,00 złotych netto (strop o sklepieniu łukowym z czerwonej cegły palonej na zaprawie cementowo wapiennej), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jażeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jażeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 1) oraz Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami kierownika budowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jażeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty, potwierdzające, że roboty, o których mowa zostały wykonane należycie (referencje, protokóły).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - wykonane prace odwodniające - 20
- 3 - wykonane prace uszczelniające kopułę - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witpis.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-070 Sulejówek
ul. Okuniewska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 12:00, miejsce: 05-070 Sulejówek ul. Okuniewska 1 w bud. nr 1 pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Janowiec Kościelny" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.