Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 188987 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, faks 022 7752512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzozndm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówień dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Mięso wieprzowe pakiet nr 2 - Drób pakiet nr 3 - Wędliny wieprzowe pakiet nr 4 - Wyroby drobiowe pakiet nr 5 - Ryba pakiet nr 6 - Nabiał pakiet nr 7 - Mrożonki pakiet nr 8 - Warzywa i owoce pakiet nr 9 - Artykuły sypkie pakiet nr 10 - Artykuły różne pakiet nr 11 - Pieczywo pakiet nr 12 - Jaja.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostawy artykułów spożywczych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda z dostaw o wartości równej co najmniej 50% ceny brutto oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Druk wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełnić, co najmniej jeden Wykonawca
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
- próbki (pakiety nr 3, 4, 11) foldery, materiały firmowe, oświadczenia producenta w języku polskim na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w SIWZ. Dokumenty proszę oznaczyć zgodnie z numeracją pakietu i pozycji formularza asortymentowo-cenowego (Załącznik Nr 2 do SIWZ) i dołączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony druk oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg Załącznika nr 5 do SIWZ- oświadczenie nr 3). - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty (zamawiający dopuszcza jedynie oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). - aktualne zaświadczenie lub inny dokument równoważny wystawiony przez właściwe organy Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o wdrażaniu i stosowania zasad systemu HACCP - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie na podstawie ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127). lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności o czym mówi ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. Nr 171, poz. 1225)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzozndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2. Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Unijnych, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny wieprzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.12.11.35-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły sypkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.89.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.82.11.50-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-209/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
- Modernizacja drogi lokalnej położonej na terenie powiatu nowodworskiego w gminie Nasielsk - droga powiatowa nr 2424W
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - budowa ul. Małej Etap II
- SVA/4620-183/2025 Termomodernizacja budynku nr. 16 na terenie kompleksu wojsk. w m. Warszawa ul. Kajakowa 8 oraz Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie;
- SVA/4620-157/2025 Modernizacja instalacji c.o. w budynkach nr 12 i 64 w kompleksie wojskowym Miedwie-Bielkowo
- SVA/4620-133/2025: Wynajem kontenerowej kotłowni wraz z dostawą, montażem, demontażem oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego w m. Kopytów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.