eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozyWykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy w roku 2015 2016 - zamówienie uzupełniające nr 1.



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Kozy: Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy w roku 2015 2016 - zamówienie uzupełniające nr 1.
Numer ogłoszenia: 189033 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozy, ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 33 8298650, faks 33 8298674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy w roku 2015 2016 - zamówienie uzupełniające nr 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowo-sprzętowe w następującym zakresie: - transporcie samochodami samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 15 ton i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony materiałów budowlanych na terenie gminy Kozy oraz hurtowni i magazynów położonych w gminach sąsiednich;- wynajmie koparko - ładowarki do robót ziemnych i załadunkowych;- wynajmie urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna);- wynajmie płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min. 400 kg; - wynajmie piły do cięcia asfaltu z obsługą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Malarz Halina ORION, ul. Kościelna 3, 43-340 Kozy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30848,40

  • Oferta z najniższą ceną: 30848,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30848,40

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamówienie na wykonanie zamówienia uzupełniającego udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015r., poz.2164) ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki: 1) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia Na realizację zamówienia podstawowego obejmującego roboty budowlane polegające na Wykonanie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Gminy Kozy w roku 2015 2016, na które w dniu 03.11.2015r. została zawarta umowa nr 172 U UG 15. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.11.2015r. pod numerem 160905-2015. Termin zakończenia świadczenia robót budowlanych w umowie został określony na 30.11.2016r., z zastrzeżeniem, iż termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec skróceniu w przypadku wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania tj. kwoty 114 070,20 zł brutto. 2) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe. Wykonawcą zamówienia podstawowego na mocy zawartej umowy została firma: Pani Haliny Malarz zamieszkałej w Kozach przy ul. Kościelnej 3 prowadzącej działalność gospodarczą o nazwie MALARZ HALINA ORION z siedzibą w Kozach przy ul. Kościelnej 3, 43-340 Kozy. Wykonanie zamówienia uzupełniającego zamierzamy powierzyć temu samemu Wykonawcy tj. firmie: MALARZ HALINA ORION z siedzibą w Kozach przy ul. Kościelnej 3, 43-340 Kozy. 3) zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia, Wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na kwotę 101 600,00 zł (24 047,91 euro według średniego kursu euro ustalonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r., w wysokości 1 euro = 4,2249 zł). Zamawiający już na etapie wszczęcia postępowania przewidywał możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 50 800,00 zł (12 023,95 euro, według średniego kursu euro ustalonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r., w wysokości 1 euro = 4,2249 zł) - informacje zostały zawarte w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość tego zamówienia uzupełniającego została oszacowana na kwotę 25 080,00 zł (6 007,33 euro, według średniego kursu euro ustalonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015r. w wysokości 1 euro = 4,1749 zł), co stanowi 49,37 % zamówienia podstawowego. 4) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień Zamówienie uzupełniające dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym. Przedmiotem zamówienia podstawowego były roboty budowlane związane ze świadczeniem usług transportowo-sprzętowych w następującym zakresie: 1.Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 15 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający). godz. 200 2.Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający). godz. 290 3.Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami. godz. 800 4.Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna). godz. 20 5.Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą. godz. 20 6.Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg lub walca wibracyjnego gładkiego, prowadzonego o masie min 600 kg z obsługą. godz. 100 7.Usługa kruszenia gruzu budowlanego z obsługą operatorską, załadunkiem materiału, hałdowaniem uzyskanego kruszywa, na podstawie odczytu z wagi elektronicznej (wyposażenie kruszarki). Mg 900 Przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu następującego zakresu prac wskazanego w zamówieniu podstawowym tj.: 1.Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 15 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający). godz. 80 2.Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający). godz. 200 3.Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami. godz. 300 4.Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna). godz. 5 5.Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą. godz. 10 6.Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg godz. 20 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Postępowanie w celu udzielania zamówienia podstawowego prowadzone było zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r., poz. 907 ze zm.) w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2015r., numer ogłoszenia 139439-2015. W wyniku jego rozstrzygnięcia została zawarta umowa Nr 172 U UG 15. 6)zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamawiający już na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego i jego ogłaszania przewidywał udzielenia zamówienia uzupełniającego. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających określające przedmiot oraz ich zakres zamówień zostały zawarte w pkt. II.1.5) Ogłoszenia o zamówieniu (numer ogłoszenia 139439-2015) oraz w rozdziale. VI SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.