Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Wiązowna: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna.
Numer ogłoszenia: 189052 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazowna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Wiązowna, w tym: 1/ Przebudowa ul. Długiej w miejscowości Zakręt i ul. Duchnowskiej w miejscowości Wiązowna. 2/ Budowa i przebudowa drogi osiedlowej w Radiówku oraz przebudowa drogi w Majdanie. 3/ Przebudowa dróg gminnych; ul. Sportowa, ul. Nadrzeczna, ul. Parkingowa w miejscowości Wiązowna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą; roboty drogowe ogólnobudowlane o długości około 2000 mb, polegające na budowie lub przebudowie dróg gminnych na terenie Gminy Wiązowna wraz z chodnikami dla pieszych oraz odwodnieniem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: w celu zabezpieczenia części I zamówienia; 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) w celu zabezpieczenia części II zamówienia; 44.000,00 zł. (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych) w celu zabezpieczenia części III zamówienia; 62.000,0 zł. (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1.2.1. dotyczy części I zamówienia; jedną robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wartość tej roboty musi wynosić minimum 2.500.000,00 zł. brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VIII. dotyczy części II zamówienia; jedną robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wartość tej roboty musi wynosić minimum 1.100.000,00 zł. brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VIII dotyczy części III zamówienia; jedną robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wartość tej roboty musi wynosić minimum 1.600.000,00 zł. brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VIII W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi on spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla tych części zamówienia na które składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3.1. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga - wykazania, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. 1.3.2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy, doświadczenia i dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy , wymaga się wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej (w ust. 1.2.; 1.3.) dotyczącej tych podmiotów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4.1. wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż : dotyczy części I zamówienia; 5.000.000,00 zł. dotyczy części II zamówienia; 2.200.000,00 zł. dotyczy części III zamówienia; 3.100.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi on spełnić warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla tych części zamówienia na które składa ofertę. 1.4.2. posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: dotyczy części I zamówienia; 5.000.000,00 zł. dotyczy części II zamówienia; 2.200.000,00 zł. dotyczy części III zamówienia; 3.100.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi on spełnić warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w zakresie odpowiedzialności cywilnej), dla tych części zamówienia na które składa ofertę. Jeżeli polisa wygaśnie w trakcie realizacji umowy, to Wykonawca ma obowiązek przedłużyć taką polisę i przedstawić Zamawiającemu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna II piętro pok.209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Biuro Obsługi Mieszkańców - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W finansowaniu zamówienia biorą udział srodki pochodzące z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Długiej w Zakręcie Budowa ulicy Duchnowskiej w Wiązownie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w tym wykonanie robót drogowych ogólnobudowlanych: 1/ przebudowy drogi gminnej 270801W - ul. Długiej w Zakręcie od skrzyżowania z drogą krajową Nr 17 do skrzyżowania z drogą krajową Nr 2 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 8/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. 2/ przebudowy drogi gminnej - ul. Duchnowskiej od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2705W - ul. Kościelną w Wiązownie do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 w Duchnowie według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 10/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi w Radiówku Budowa drogi w Majdanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w tym wykonanie robót drogowych ogólnobudowlanych: 1/ budowy i przebudowy układu drogowego osiedla Radiówek w tym: budowa chodnika przy jezdni na odcinku km 0+070 od km 0+140, ciągu głównego drogi osiedlowej o pikietażu od km 0+400 do km 1+080, pętli o pikietażu od km 0+000 do km 0+143 oraz ciągu pieszo jezdnego o pikietażu od km 0+000 do km 0+056 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Otwockiego decyzja Nr 555P/2010 z dnia 20.05.2010 roku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym przebudowy układu drogowego osiedla Radiówek opracowany przez firmę VERTIKAL w marcu 2010 r. zatwierdzonym przy pozwoleniu na budowę Starosty Otwockiego decyzją Nr 555P/2010 z dnia 20.05.2010 roku, 2/ przebudowa odcinka drogi w Majdanie w gminie Wiązowna od km 0+000 do km 0+584,3 wraz z przebudową łącznika łączącego się w pikietażu 0+753,99 w/w drogi z drogą krajową Nr 17 o długości 289,0 m (pikietaż od km 0+000 do km 0+289) według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 4/2010 z dnia 21.05.2010 roku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z- projektem budowlanym przebudowy drogi w Majdanie opracowanym przez firmę VERTIKAL w marcu 2010 r. wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ulicy Sportowej w Wiązownie Budowa ulicy Nadrzecznej w Wiązownie Budowa ulicy Parkingowej w Wiązownie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w tym wykonanie robót drogowych ogólnobudowlanych: 1/ przebudowy drogi gminnej - ul. Sportowej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 do skrzyżowania z ul. Nadrzeczną według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 7/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. 2/ przebudowa drogi gminnej - ul. Nadrzecznej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2705W - ul. Kościelną do drogi krajowej Nr 17 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja nr 6/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. 3/ przebudowy drogi gminnej - ul. Parkingowej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 17 do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 - ul. Lubelską według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 3/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6, 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.