eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana klimatyzacji w pracowni kserograficznej i pokojach pracowniczych w siedzibie Zamawiającego przy Pl. Powstańców Warszawy 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Warszawa: Wymiana klimatyzacji w pracowni kserograficznej i pokojach pracowniczych w siedzibie Zamawiającego przy Pl. Powstańców Warszawy 1
Numer ogłoszenia: 189057 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150883 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana klimatyzacji w pracowni kserograficznej i pokojach pracowniczych w siedzibie Zamawiającego przy Pl. Powstańców Warszawy 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem jest wykonanie robót (prac) obejmuj ą cych czynno ś ci umo ż liwiaj ą ce i maj ą ce na celu wykonanie instalacji klimatyzacji, instalacji odprowadzenia skroplin i instalacji elek trycznej w siedzibie Urz ę du Komisji Nadzoru Finansowego zlokalizowanej w Warszawie w budynku przy Placu Pow sta ń ców Warszawy 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ą : 1) Zał ą cznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy 2) Zał ą cznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja wykonania i odbioru robót 3) Zał ą cznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacja projektowa 4) Zał ą cznik nr 11 do SIWZ - Kosztorys ś lepy 5) Zał ą cznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót Zamawiaj ą cy informuje, ż e budynek, o którym mowa w pkt 3.2 SIWZ jest obiekt em uj ę tym w gminnej ewidencji zabytków pod nr ID 00010764. 2. Zamawiaj ą cy dopuszcza zastosowanie materiałów i urz ą dze ń technicznych oraz elementów wyposa ż enia równowa ż nych opisywanym w dokumentacji stanowi ą cej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje si ę na rozwi ą zania równowa ż ne opisywanym przez Zamawiaj ą cego jest obowi ą zany wykaza ć , ż e oferowane przez niego materiały, urz ą dzenia techniczne i elementy wyposa ż enia spełniaj ą wymagania okre ś lone przez Zamawiaj ą cego. W przypadku, gdy wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy m ateriału, urz ą dzenia technicznego lub elementu wyposa ż enia, to charakteryzuj ą ce tak opisany materiał lub urz ą dzenie techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stan owi ą warunek równowa ż no ś ci dla rozwi ą za ń zamiennych (równowa ż nych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECH-SYSTEM International Sp. z o.o., ul. Pańska 75, 00-834 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187426,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.