eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Łódź: Świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych.
Numer ogłoszenia: 189117 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139611 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych (w tym kobiet w ciąży), przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w KPP Radomsko, KPP Bełchatów, KPP Zgierz, KPP Łask, KPP Zduńska Wola, KPP Tomaszów Mazowiecki, KPP Wieluń, KPP Koluszki, KPP Kutno, KPP Opoczno, KPP Łowicz, KPP Łęczyca, KPP Rawa Mazowiecka, KPP Pabianice, KPP w Wieruszów, KMP Piotrków Trybunalski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ - Wzorze Umowy. 3. Przedstawiona w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ liczba osób jest ilością prognozowaną, służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Ostateczna liczba żywionych osób będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Rozliczenie pomiędzy stronami będzie dokonywane na podstawie faktycznego zadeklarowanego zapotrzebowania ilości i rodzaju posiłków, zgłaszanych Wykonawcy w formie pisemnej, zgodnie z treścią zawartej umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż za tzw. dni ustawowo wolne od pracy traktuje dni określone, zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28, z późn. zm.). 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dziennej normy żywieniowej w oparciu o obowiązujące w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przepisy dotyczące norm żywieniowych. Powyższe zmiany nie będą wymagać sporządzenia aneksu do umowy. 8. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności marża, koszty związane z przygotowaniem, dostarczeniem i wydaniem uprawnionej osobie posiłków muszą być wkalkulowane w cenę oferty. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg. następującego podziału: ZADANIE NR 1 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Radomsku, przy ul. Piłsudskiego 56, 97-500 Radomsko. ZADANIE NR 2 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Bełchatowie, przy ul. 1-go Maja 7, 97-400 Bełchatów, ZADANIE NR 3 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Zgierzu, przy ul. Długiej 58/60, 95 - 100 Zgierz ZADANIE NR 4 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w przebywających w (PdOZ) KPP w Łasku, przy ul. 9 Maja 32/36, 98-100 Łask ZADANIE NR 5 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Zduńskiej Woli przy ul. Spacerowej 27, 98-220 Zduńska Wola. ZADANIE NR 6 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Oskara Langego 44, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. ZADANIE NR 7 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Wieluniu przy ul. Warszawskiej 22a, 98-300 Wieluń. ZADANIE NR 8 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 62F, 95-040 Koluszki. ZADANIE NR 9 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Kutnie przy ul. Toruńskiej 14, 99-300 Kutnie. ZADANIE NR 10 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Opocznie przy Aleja Dąbrówki1, 26-300 Opoczno. ZADANIE NR 11 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Łowiczu przy ul. Bonifraterskiej 12/14, 99-400 Łowicz. ZADANIE NR 12 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieścia 4, 99-100 Łęczyca. ZADANIE NR 13 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki 23, 96-200 Rawa Mazowiecka. ZADANIE NR 14 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Pabianicach przy ul. Żeromskiego 18, 95-200 Pabianice. ZADANIE NR 15 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Wieruszowie przy ul. Kuźnickiej 28a, 98-400 Wieruszów. ZADANIE NR 16 - świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Zgierzu, ul. Długa 58/60, 95 - 100 Zgierz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Restauracja JAGUSIA Tomasz Trzebiński,, ul. P. Skargi 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51664,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55797,47

  • Oferta z najniższą ceną: 55797,47 / Oferta z najwyższą ceną: 55797,47

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62F, 95-040 Koluszki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ALPOL s. c. Barbara, Bogusław i Tomasz Adamscy, Brzeziny, 95-060 Rochna 3a,, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7449,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8045,05

  • Oferta z najniższą ceną: 8045,05 / Oferta z najwyższą ceną: 8045,05

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23, 96-200 Rawa Mazowiecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stołówka Żywienia Młodzieży Teresa Koper, ul. Kościuszki 20, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10012,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9731,98

  • Oferta z najniższą ceną: 9731,98 / Oferta z najwyższą ceną: 9731,98

  • Waluta: PLN .


Część NR: 14   

Nazwa: Świadczenie usług żywienia osób zatrzymanych w (PdOZ) KPP w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18, 95-200 Pabianice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Willa Impresja Hotel i Restauracja B. Błoch, A. Maciaszek Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 20a, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21226,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19464,11

  • Oferta z najniższą ceną: 19464,11 / Oferta z najwyższą ceną: 19464,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.