Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego dla Komisariatu Policji I w Rzeszowie i Policyjnej Izby Dziecka w Rzeszowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój 103, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582194, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój 103, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582194, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój 103, Barbara Data-Dec, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582194, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego dla Komisariatu Policji I w Rzeszowie i Policyjnej Izby Dziecka w Rzeszowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komisariat Policji I w Rzeszowie i Policyjna Izba Dziecka w Rzeszowie, ul. Rejtana. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego, stanowiącego pierwsze wyposażenie dla Komisariatu Policji I w Rzeszowie i Policyjnej Izby Dziecka w Rzeszowie tj. mebli biurowych, krzeseł biurowych, foteli gabinetowych i innych mebli tapicerowanych, szaf metalowych i innego wyposażenia metalowego, żaluzji i rolet, pozostałego sprzętu gospodarczego, zabudowy kuchennej w pomieszczeniach socjalnych oraz wyposażenie pomieszczeń dla nieletnich w Policyjnej Izbie Dziecka, sprzętu i materiałów p-poż oraz depozytariusza kluczy. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań. Opis poszczególnych zadań w załączniku B niniejszego ogłoszenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 137 000,00 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zadania nr 1, 2, 3, 9. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - 2 400,00 zł Zadanie nr 2 - 1 200,00 zł Zadanie nr 3 - 4 300,00 zł Zadanie nr 9 - 1 400,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie niżej wymienionych oświadczenia i dokumentów, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie, muszą dostarczyć wykonawcy, którzy składają oferty na zadania o numerach 1, 2, 3, 4, 6, 9. Zadanie nr 1 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż mebli biurowych (typowych oraz zabudowy do indywidualnego wykonania) o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Zadanie nr 2 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż mebli tapicerowanych o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Zadanie nr 3 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż szaf metalowych o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Zadanie nr 4 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż żaluzji i rolet o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Zadanie nr 6 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż zabudowy kuchennej do pomieszczeń socjalnych i/lub kuchni o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Zadanie nr 9 - wykonawca wykonał przynajmniej jedną dostawę i montaż depozytariusza kluczy i skrytek wraz z konfiguracją systemu o wartości nie mniejszej niż wartość oferty wykonawcy. Wykonawcy, którzy składają oferty na zadania o numerach 5, 7, 8, nie mają obowiązku dostarczyć wykazu wykonanych dostaw.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 13:30, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30, budynek A, świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż mebli biurowych. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż mebli biurowych (część A - zabudowy do indywidualnego wykonania wg projektu, część B zabudowy do indywidualnego wykonania wg projektu, typowe meble biurowe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.11, 36.13.14.00, 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych określonych w części A musi nastąpić po 20 sierpnia 2007r. jednak nie później niż do 31 sierpnia 2007r. Dostawa i montaż mebli biurowych określonych w części B odbywać się będzie od 1 września 2007r. jednak nie później niż do 31 października 2007r. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, biurowych, foteli gabinetowych oraz innych mebli tapicerowanych. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, biurowych, foteli gabinetowych oraz innych mebli tapicerowanych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00, 36.11.14.20. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa i montaż szaf metalowych i innego wyposażenia metalowego. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż szaf metalowych i innego wyposażenia metalowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61, 28.52.89.50. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa i montaż żaluzji i rolet. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż żaluzji i rolet. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.54.00, 17.21.54.40, 17.21.54.30. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Dostawa i montaż części żaluzji i rolet w zakresie określonym w pkt 2 wymagań ogólnych zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi nastąpić po 20 sierpnia 2007r. jednak nie później niż do 31 sierpnia 2007r. Dostawa i montaż pozostałej części żaluzji i rolet odbywać się będzie od 1 września 2007r. jednak nie póżniej niż do 31 października 2007r. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa i montaż pozostałego sprzętu gospodarczego. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż pozostałego sprzętu gospodarczego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.00.00, 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa i montaż zabudowy kuchennej do pomieszczeń socjalno-kuchennych. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż zabudowy kuchennej do pomieszczeń socjalno-kuchennych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia przeznaczonego do pomieszczeń dla nieletnich w Policyjnej Izbie Dziecka. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż wyposażenia przeznaczonego do pomieszczeń dla nieletnich w Policyjnej Izbie Dziecka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu i materiałów p-poż. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż sprzętu i materiałów p-poż. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.24.10. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Dostawa i montaż szafy-depozytariusza kluczy i skrytek wraz z konfiguracją systemu. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż szafy-depozytariusza kluczy i skrytek wraz z konfiguracją systemu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony dokładnie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.