eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa polegająca na całodobowej ochronie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowaniaWM/SZP/PN/68/2014/G

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Wrocław: Usługa polegająca na całodobowej ochronie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/68/2014/G
Numer ogłoszenia: 189135 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wm.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na całodobowej ochronie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/68/2014/G.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV - 79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie.2.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3.W kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099).4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na trzy następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 - ochrona mienia przy ul. Więckowskiego 34 we Wrocławiu obejmująca budynek o powierzchni użytkowej 1 740,53 m2. 2) Zadanie nr 2 - ul. Popielskiego 6 we Wrocławiu obejmująca budynek o powierzchni użytkowej 1 328,98 m2 oraz teren o powierzchni 4 545,00 m2 . 3) Zadanie nr 3 - ochrona mienia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu obejmująca budynek o całkowitej powierzchni użytkowej: 4 186,81 m2 oraz teren o powierzchni 6 791,00 m2 . 5.Termin wykonania zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - od dnia 15.09.2014 r. od godziny 8.00 do dnia 31.12.2015 r. do godziny 8.00; 2) Zadanie nr 2 - od dnia 15.09.2014 r. od godziny 8.00 do dnia 31.12.2015 r. do godziny 8.00; 3) Zadanie nr 3 - od dnia 31.12.2014 r. od godz. 8.00 do dnia 31.12.2015 r. do godziny 8.00; z zastrzeżeniem, że umowa w danym zadaniu ulegnie rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegającego na udzieleniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:a) składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 1 rozdziału X SIWZ, a ponadto, b) każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w rozdz. X pkt 3 SIWZ.3.Wymagany jest jeden egzemplarz oferty, który musi zawierać m. in.1) formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ),2) oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. X SIWZ.4.W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo winno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i winno być załączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.ZMIANY W UMOWIE:1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian kwot wskazanych w § 5 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ppkt a , b i c umowy, poprzez przesunięcie środków przeznaczonych na wykonanie umowy pomiędzy wskazanymi latami kalendarzowymi przy założeniu, że łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.II.Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresów Zamawiającego i Wykonawcy, zmianą upoważnionych przedstawicieli, o których mowa w § 9 ust. 1 i 2 umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wm.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 22/III/Z/14 z dnia 01.07.2014 r. 2.Usługi objęte w niniejszym postępowaniu mieszczą się w katalogu usług o charakterze niepriorytetowym określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy Pzp. Zamawiający skorzystał z dyspozycji art. 5 ustawy Pzp i nie zastosował przepisów ustawy dotyczących terminów składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - ochrona mienia przy ul. Więckowskiego 34 we Wrocławiu obejmująca budynek o powierzchni użytkowej 1 740,53 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie przez Wykonawcę usługi w w/w obiekcie przyjętym pod ochronę polega na całodobowej, stałej oraz bezpośredniej ochronie fizycznej mienia przed bezprawnym działaniem, przez co najmniej 1 pracownika ochrony. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania działań mających na celu w szczególności: a) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń; b) podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia obiektu chronionego pożarem, zalaniem, innymi rodzajami szkody - w szczególności podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia rozmiarów takiej szkody, w przypadku gdy jej powstania nie można było uniknąć; c) niedopuszczenie do wstępu i przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych (zakaz ten nie dotyczy osób działających w imieniu/za zezwoleniem Zamawiającego lub na podstawie odrębnych przepisów, a także osób tam zameldowanych jak również osób im towarzyszących)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - ul. Popielskiego 6 we Wrocławiu obejmująca budynek o powierzchni użytkowej 1 328,98 m2 oraz teren o powierzchni 4 545,00 m2 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie przez Wykonawcę usługi w w/w obiekcie przyjętym pod ochronę polega na całodobowej, stałej oraz bezpośredniej ochronie fizycznej mienia przed bezprawnym działaniem, przez co najmniej 1 pracownika ochrony. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania działań mających na celu w szczególności:a)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń;b)podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia obiektu chronionego pożarem, zalaniem, innymi rodzajami szkody - w szczególności podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia rozmiarów takiej szkody, w przypadku gdy jej powstania nie można było uniknąć;c)niedopuszczenie do wstępu i przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych (zakaz ten nie dotyczy osób działających w imieniu/za zezwoleniem Zamawiającego lub na podstawie odrębnych przepisów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - ochrona mienia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu obejmująca budynek o całkowitej powierzchni użytkowej: 4 186,81 m2 oraz teren o powierzchni 6 791,00 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę usługi w w/w obiekcie przyjętym pod ochronę polega na całodobowej, stałej oraz bezpośredniej ochronie fizycznej mienia przed bezprawnym działaniem, przez co najmniej 1 pracownika ochrony. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania działań mających na celu w szczególności: a) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń; b) podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia obiektu chronionego pożarem, zalaniem, innymi rodzajami szkody - w szczególności podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia rozmiarów takiej szkody, w przypadku gdy jej powstania nie można było uniknąć; c) niedopuszczenie do wstępu i przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych (zakaz ten nie dotyczy osób działających w imieniu/za zezwoleniem Zamawiającego lub na podstawie odrębnych przepisów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.