eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoSala sportowa przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Gniezno: Sala sportowa przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 18915 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8299 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sala sportowa przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w ramach zadania: Sala sportowa przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie rozbudowy istniejącej sali sportowej ZSE-O, w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać rozbudowę istniejącej sali sportowej ZSE-O (Zespołu Szkół Ekonomiczno-Odzieżowych), polegającą na wykonaniu robót budowlanych w Sali sportowej w zakresie określonym w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz w koncepcji graficznej, w szczególności polegających na: 1) opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego sali gimnastycznej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz uzyskaniu pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i zgodami; 2) wykonaniu kompletnych robót budowlano - montażowych obejmujących: a) rozbiórki i demontaże, b) budowę i nadbudowę ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, c) wykonanie konstrukcji dachu sali gimnastycznej, d) przebudowa i remont zaplecza socjalnego, e) roboty wykończeniowe, f) roboty instalacyjne: elektryczne, wod.-kan., co, wentylacyjne, p.poż, niskoprądowe, sygnalizacji włamania itp., 3 ) pełnienie nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia określa: 1) Program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 2) koncepcja graficzna autorstwa mgr inż. Arch. Bogumiła Haremzy, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Etapy wykonania zamówienia: Zamawiający w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy przekaże teren budowy. I etap - wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę do 30.04.2016r. Rozliczenie na podstawie faktury częściowej płatnej do dnia 30.05.2016r. w wysokości 2% całości zamówienia na podstawie dostarczonej decyzji o pozwoleniu na budowę. II etap - roboty budowlano - montażowe (w zakresie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, tj. roboty przygotowawcze i ziemne, fundamenty, ściany, konstrukcja dachu, instalacje WOD-KAN, instalacje C.O., instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe) do 30.11.2016r. Rozliczenie na podstawie faktury częściowej płatnej w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na podstawie częściowego protokołu odbioru robót. Wykonawca zgłasza pisemnie gotowość do odbioru częściowego pisemnie oraz wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego o gotowości do odbioru częściowego w dzienniku budowy. III etap - roboty wykończeniowe i wyposażeniowe (w zakresie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, tj. roboty wykończeniowe, wyposażenie sportowe, rozbiórka magazynku i parking, zagospodarowanie terenu) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie do 30.03.2017r. Warunki płatności wynagrodzenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Płatności będą uzależnione od przygotowanego i dostarczonego przez Wykonawcę w terminie 10 dni roboczych od dnia uzyskania pozwolenia na budowę szczegółowego zakresu prac w ramach poszczególnych etapów (harmonogramu rzeczowo-finansowego). Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego i nie przekraczać zabezpieczonych środków finansowych na dany rok. Harmonogram rzeczowo-finansowy, może ulegać zmianie, jednakże każdorazowo winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. Termin przystąpienia Zamawiającego do odbiorów (częściowego i końcowego) w terminie 7 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru. Przy czym w przypadku odbioru końcowego nie wcześniej niż w roku 2017. Projektant/Projektanci Wykonawcy, zobowiązani są do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Projektant wykonawcy zobowiązany jest również uczestniczyć w spotkaniach dotyczących budowy. Prawidłowość pełnienia nadzoru autorskiego stwierdza inspektor nadzoru w porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamiając o tym projektanta Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Z uwagi na ryczałtowy charakter umowy Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany GRINBUD Jarosław Sieszchuła, ul. Olsztyńska 15, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2964939,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2700000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2700000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4470000,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.