Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Pruszcz Gdański: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 18919 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR OT Gdańsk z/s w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, Zadanie nr 2 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, Zadanie nr 3 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański, Zadanie nr 4 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, Zadanie nr 5 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Malborku, ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wszystkie materiały eksploatacyjne i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie regenerowane. 3. Wszystkie materiały muszą być oznakowane logiem producenta drukarki, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i informacją do jakiego urządzenia jest przeznaczone oraz oznaczeniem katalogowym produktu (symbolem). 4. Okres ważności materiałów w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 5.W przypadku chęci dostarczenia produktu równoważnego musi on: a. być produktem o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych z produktem oryginalnym producenta urządzenia i akceptowanym przez niego do stosowania we wskazanym urządzeniu, b. zapewniać prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. 6. Ponadto w przypadku składania ofert równoważnych Wykonawca załączy: a. dane techniczne produktu, takie jak nazwa producenta oraz oznaczenie modelu, wydajność druku (normy ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711), barwę wydruku i inne umożliwiające jej porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z Załącznika - Formularz cenowy (normy ISO/IEC 24712). Parametry te, z szczególności wydajności druku muszą być nie gorsze niż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów danych urządzeń; b. oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów; c. deklarację zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzająca, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, a w szczególności jest produktem w 100 % nowym. 7. W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utratą gwarancji urządzenia, przeprowadzenia ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godz. od momentu powiadomienia o konieczności naprawy. W przypadku, gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie Zamawiający ma prawo zakupić sprzęt a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 8. Dostarczenie materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego, 10. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę któregokolwiek z ww. punktów Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 5% brutto wynagrodzenia za całość przedmiotu umowy (oferty przetargowej), 11. Faktyczna ilość towaru w stosunku do zakładanych ilości może ulec zmniejszeniu, 12. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń w przypadku mniejszej ilości zakupów niż podano w tabelach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46046.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17910.82
- Oferta z najniższą ceną: 17910.82 oferta z najwyższą ceną: 19778
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSSA Sp. z o.o., ul. Słowackiego 1, 35-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11167.34
- Oferta z najniższą ceną: 11167.34 oferta z najwyższą ceną: 11461
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2199.61
- Oferta z najniższą ceną: 2199.61 oferta z najwyższą ceną: 2372.95
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA-NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4276
- Oferta z najniższą ceną: 4276 oferta z najwyższą ceną: 4756
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10492.57
- Oferta z najniższą ceną: 10492.57 oferta z najwyższą ceną: 11652
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.