eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiDOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Pruszcz Gdański: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 18919 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR OT Gdańsk z/s w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, Zadanie nr 2 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, Zadanie nr 3 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański, Zadanie nr 4 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, Zadanie nr 5 - obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do ANR GNiAZ WRSP w Malborku, ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wszystkie materiały eksploatacyjne i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie regenerowane. 3. Wszystkie materiały muszą być oznakowane logiem producenta drukarki, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i informacją do jakiego urządzenia jest przeznaczone oraz oznaczeniem katalogowym produktu (symbolem). 4. Okres ważności materiałów w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 5.W przypadku chęci dostarczenia produktu równoważnego musi on: a. być produktem o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych z produktem oryginalnym producenta urządzenia i akceptowanym przez niego do stosowania we wskazanym urządzeniu, b. zapewniać prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. 6. Ponadto w przypadku składania ofert równoważnych Wykonawca załączy: a. dane techniczne produktu, takie jak nazwa producenta oraz oznaczenie modelu, wydajność druku (normy ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711), barwę wydruku i inne umożliwiające jej porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z Załącznika - Formularz cenowy (normy ISO/IEC 24712). Parametry te, z szczególności wydajności druku muszą być nie gorsze niż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów danych urządzeń; b. oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów; c. deklarację zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzająca, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, a w szczególności jest produktem w 100 % nowym. 7. W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utratą gwarancji urządzenia, przeprowadzenia ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godz. od momentu powiadomienia o konieczności naprawy. W przypadku, gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie Zamawiający ma prawo zakupić sprzęt a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 8. Dostarczenie materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego, 10. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę któregokolwiek z ww. punktów Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 5% brutto wynagrodzenia za całość przedmiotu umowy (oferty przetargowej), 11. Faktyczna ilość towaru w stosunku do zakładanych ilości może ulec zmniejszeniu, 12. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń w przypadku mniejszej ilości zakupów niż podano w tabelach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46046.34 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17910.82
  • Oferta z najniższą ceną: 17910.82 oferta z najwyższą ceną: 19778
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSSA Sp. z o.o., ul. Słowackiego 1, 35-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11167.34
  • Oferta z najniższą ceną: 11167.34 oferta z najwyższą ceną: 11461
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2199.61
  • Oferta z najniższą ceną: 2199.61 oferta z najwyższą ceną: 2372.95
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA-NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4276
  • Oferta z najniższą ceną: 4276 oferta z najwyższą ceną: 4756
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lewandowski Sp.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10492.57
  • Oferta z najniższą ceną: 10492.57 oferta z najwyższą ceną: 11652
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.