eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Utworzenie Zakliczyńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Zakliczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Utworzenie Zakliczyńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej
Numer ogłoszenia: 18919 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534904 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 6326460, faks 14 6326455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Utworzenie Zakliczyńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Utworzenie Zakliczyńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Zadanie współfinansowane jest z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Działanie 4.3 Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej Schemat A Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni 2-20 ha Umowa nr MRPO.04.03.01-12-014/11-00-XVI/80/FE/11. 2. Szczegółowy zakres robót w ramach, których pełnione będą funkcje w danej części zamówienia: 1.1. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) budowy napowietrznej stacji transformatorowej b) budowa linii kablowych nn, złącz kablowych c) budowa linii kablowych nn oświetleniowych i zabudowa słupów oświetleniowych z oprawami 1.2. w specjalności telekomunikacyjnej : a) budowa linii kablowych teletechnicznych b) zabudowa kablowych słupków przyłączeniowych c) zabudowa skrzyni rozdzielczej 1.3. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: a) budowa ogrodzenia od strony Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie wraz z montażem bram wjazdowych do strefy 1.4 w specjalności drogowej : a) budowa dróg wewnętrznych wraz z włączeniem do drogi powiatowej b) budowa miejsc parkingowych dla samochodów c) budowa chodników (ciągów pieszych) d) odwodnienie terenu 1.5 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacji: a) przebudowy i budowa odcinka gazociągu średniego ciśnienia b) budowa sieci wodociągowej c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej 3. Nadzór inwestorski w specjalnościach wskazanych wyżej polegać będzie na: 3.1 pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), 3.2 reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.3 sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.4 sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 3.5 potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 3.6 wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3.7 żądaniu od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 3.8 kontroli ilości i terminowości wykonywania robót, 3.9 wymaga się obecności inspektora nadzoru na terenie budowy nie mniej niż 3 dni w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 3.10 Wykonawca zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 3.11 udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 4. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać , którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe Wykonawca realizuje własnymi siłami. 5. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy(ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania, 6. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestorsko Projektowa Spółdzielnia Pracy INWESTPROJEKT, ul. Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46587,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.