Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Cieszyn: Roboty budowlane Brenna
Numer ogłoszenia: 1891 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777213, 4777214, faks 033 4777333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane Brenna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonanie robót budowlanych projektu pn. Modernizacja głównego ciągu komunikacyjnego łączącego turystyczną gminę Brenna z drogą ekspresową S1 - I etap cześć 2, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 95.000zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajemi wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robót polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy minimum Z, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wartość dwóch robót drogowych musi wynosić minimum 5.000.000zł. Wykonawca winien tak opisać przedstawione w ramach posiadanego doświadczenia roboty, aby z opisu wynikało wprost, że dotyczy on drogi o odpowiedniej klasie, a wartość robót drogowych spełnia opisany wyżej warunek. Jeżeli Wykonawca, dla potwierdzenia wykonania zamówienia wykazanego jako doświadczenie w wykonywaniu robót przedstawi referencje wystawione dla Konsorcjum firm, to musi załączyć dodatkowo oświadczenie o zakresie robót rzeczywiście zrealizowanych przez niego w ramach konsorcjum, z którego wynikać będzie spełnienie warunku jw. Ponadto opis powinien wprost wskazywać na rodzaj robót w ramach deklarowanego jako doświadczenie zadania - przebudowa i budowa drogi zgodnie z definicją ustawy prawo budowlane. W przypadku, gdy w nazwie zadania wykazanego w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, zakres robót określony został słowem innym niż budowa lub przebudowa, Wykonawca winien załączyć dodatkowo do referencji oświadczenie, że zakres prac wykonanych przy realizacji przedmiotowego zadania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego i odpowiada definicji przebudowy lub budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, tj. odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli:Kierownik Budowy, Kierownik robót drogowych - Uprawnienia budowlane do robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -Doświadczenie, jako kierownik budowy branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży drogowej zgodnie z proponowaną funkcją - min. 5 lat; Kierownik robót instalacyjnych-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - Doświadczenie jako kierownik budowy w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych zgodnie z proponowaną funkcją - min. 3 lata; Kierownik robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Doświadczenie jako kierownik budowy w branży instalacyjnej zgodnie z proponowaną funkcją lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej zgodnie z proponowaną funkcją - min. 3 lata; Specjalista ds. geodezyjnych lub zapewnienie obsługi przez firmę geodezyjną - Uprawnienia geodezyjne w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji - Specjalista ds. geodezyjnych musi wykazać się doświadczeniem zawodowym - min. 3 lata, Obsługa geodezyjna przez firmę geodezyjną, musi ona wykazać się doświadczeniem w zakresie obsługi geodezyjnej inwestycji drogowych - min. 3 lata; Technolog gruntów, betonu i nawierzchni drogowych lub zapewnienie obsługi laboratoryjnej przez laboratorium drogowe -Minimum średnie budowlane oraz specjalistyczne kursy w zakresie badań gruntów oraz badań materiałów budowlanych (beton, mieszanki mineralno - bitumiczne) -Technolog gruntów, betonu i nawierzchni drogowych musi wykazać się doświadczeniem zawodowym - min. 3 lata; Obsługa laboratoryjna przez laboratorium drogowe musi wykazać się doświadczeniem, jako obsługa laboratoryjna w zakresie gruntów, betonu, nawierzchni drogowych dla inwestycji drogowych - min. 3 lata; Specjalista ds. rozliczeń - Minimum średnie Doświadczenie w rozliczaniu inwestycji drogowych - min. 2 lata Uwaga: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazanie w ofercie osoby. - Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku stanowisk. - Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego. - Do oferty Wykonawca winien dla wskazanych w powyższej tabeli osób załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające członkostwo oraz CV. - Wykonawca dla każdej z osób wymienionych w powyższej tabeli powinien przedstawić skrócone formularze CV wypełnione w taki sposób, aby wprost z nich wynikało spełnienie warunków w zakresie doświadczenia i posiadanych kwalifikacji; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 1.450.000 zł, - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 700.000 zł. 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. 3. Wykonawca winien w przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówieniu, przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawca nie może przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, zobowiązany jest przedłożyć inny dokument wraz z uzasadnieniem braku możliwości przedłożenia wymaganego dokumentu. 5. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 7. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 7) kserokopie: uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia; Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca; 9) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót; 10) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę; 13) kosztorys ofertowy. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w powyższych ppkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 4), 5) SIWZ Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Kancelaria Ogólna Starostwa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja głównego ciągu komunikacyjnego łączącego turystyczną gminę Brenna z drogą ekspresową S1 - I etap cześć 2 współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Dostawa pieczywa w roku 2025 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2025 roku
- Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.