Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Polkowice: Dostawa sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 189209 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239666, fax 076 7239666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego w następujących pakietach: I. Sprzęt telewizyjny i audiowizualny: 1. Telewizor plazmowy - 1 szt. 2. Uchwyt do montażu telewizora na ścianę - 1 szt. 3. Wieża - 1 szt. 4. Aparat fotograficzny - 1 szt. 5. Kamera cyfrowa - 1 szt. III. Maszyna do regeneracji płyt: 1. Jednofazowe urządzenie do regeneracji dysków CD i DVD - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: a) 400.00 zł (słownie: czterysta złotych) w przypadku składania oferty na pakiet I; b) 200.00 zł (słownie: dwieście złotych) w przypadku składania oferty na pakiet III.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. ze zmianami) oraz w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń Wykonawcy w powyższej sprawie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: A. Dla pakietu I: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze do niniejszego postępowania, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców; e) kserokopia dokumentu wniesienia wadium za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom zespołu przeprowadzającego postępowanie, niezwłocznie po otwarciu ofert. C. Dla pakietu III: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze do niniejszego postępowania, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców; e) kserokopia dokumentu wniesienia wadium za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom zespołu przeprowadzającego postępowanie, niezwłocznie po otwarciu ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach - Sekretariat ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt telewizyjny i audiowizualny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor plazmowy - 1 szt. 2. Uchwyt do montażu telewizora na ścianę - 1 szt. 3. Wieża - 1 szt. 4. Aparat fotograficzny - 1 szt. 5. Kamera cyfrowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części 1 znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszyna do regeneracji płyt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednofazowe urządzenie do regeneracji dysków CD i DVD - 1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Zakup i dostawa telewizora oraz cyfrowych wzmacniaczy miksujących na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.