Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Wieruszów: Remont - wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku.
Numer ogłoszenia: 189214 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, faks 62 78 31 963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont - wymiana części pokrycia dachowego zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku. Połać nr 4. Zakres robót obejmuje m.in.: rozebranie pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie 239,48 m2 , rozebranie zbiornika rynnowego do ponownego wykorzystania, rozebranie rynien z blachy nadającej się do uzytku 22,00 m, rozebranie obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów 36,40 m, pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę angobowaną 239,48 m2 , wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie 1) oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( sporządzonego przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada uprawnienia budowlane i praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych uprawniające do wykonywania objętych zamówieniem robót budowlanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) sporzadzonego według wzoru stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wpłaty wadium. 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10 niniejszej SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy oraz warunki zmian zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: // bip.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, biuro podawcze, pok. 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Wdrożenie systemu pocztowego, wdrożenie zabezpieczenia obszaru tożsamości
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remontowych dachu budynku Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.