Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa produktów mącznych do OZ Przywary
Numer ogłoszenia: 189217 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4400420-25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów mącznych do OZ Przywary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kasza jęczmienna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 1 800kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 150kg - dostawy sukcesywne po około 75kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 2. kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 600kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 50kg - dostawy sukcesywne po około 25kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3. ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 2 400kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 200kg dostawy sukcesywne po około 100kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 4. mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 2 200kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 180kg , dostawy sukcesywne po około 90kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 5. mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 350kg szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 30kg , dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 6. makaron nie gotowany nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg. w ilości 3 500kg., szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 290kg dostawy sukcesywne po około 290kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 7. biszkopty bez cukru w ilości 150kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 12,5kg - dostawy sukcesywne po około 12,5kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu art. żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 9.1 oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2, do SIWZ) 9.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.5. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (załącznik nr 4 do SIWZ ), b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) podpisany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) d) informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy, e) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.3, 9.4 oraz w pkt 9.5. ppkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałemprzez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (z wyjątkiem pkt 9.5 ppkt b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. UWAGA: do oferty o zamówienie publiczne prosimy nie dołączać innych dokumentów niż wymienione wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
ul. Karola Miarki 1
47-100 Strzelce Opolskie
pok.42.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ul. Karola Miarki 1 47-100 Strzelce Opolskie sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kasza jęczmienna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kasza jęczmienna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 1 800kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 150kg - dostawy sukcesywne po około 75kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kasza manna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 600kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 50kg - dostawy sukcesywne po około 25kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ryż długoziarnisty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 2 400kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 200kg dostawy sukcesywne po około 100kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mąka pszenna typ 5004.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 2 200kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 180kg , dostawy sukcesywne po około 90kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: mąka ziemniaczana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 350kg szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 30kg , dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: makaron.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: makaron nie gotowany nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg. w ilości 3 500kg., szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 290kg dostawy sukcesywne po około 290kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: biszkopty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biszkopty bez cukru w ilości 150kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 12,5kg - dostawy sukcesywne po około 12,5kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy pieczywa do AŚ w Częstochowie .
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części".
- Dostawy różnych produktów spożywczych wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mąka pszenna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.