eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego inwestycyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Wilczyce: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego inwestycyjnego
Numer ogłoszenia: 189228 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego inwestycyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, przebudowę drogi gminnej i dróg wewnętrznych na terenie Gminy Wilczyce stanowiących własność Gminy Wilczyce, 2) Waluta kredytu - PLN 3) Kwota kredytu 1000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100), 4) Okres karencji w spłacie kapitału - 1 rok, 5) Okres kredytowania ( spłaty kredytu) - 5 lat , 6) Środki finansowe należy uruchomić w ciągu 7 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego, 7) Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w następujący sposób: a) w dniu 30.09.2010r. w kwocie 50 000,00 zł do kwoty zadłużenia 950 000,00 zł. b) w dniu 30.09.2011r. w kwocie 197 500,00 zł do kwoty zadłużenia 752 500,00 zł. c) w dniu 30.09.2012r w kwocie 207 500,00 zł do kwoty zadłużenia 545 000,00 zł. d) w dniu 30.09.2013r. w kwocie 207 500,00 zł do kwoty zadłużenia 337 500,00 zł. e) w dniu 30.09.2014r. w kwocie 337 500,00 zł do kwoty zadłużenia 0,00 zł. 8) Odsetki naliczane będą za cały okres kredytowania od wykorzystanego kredytu i naliczane będą za okresy miesięczne, 9) Spłata odsetek następować będzie w okresach rocznych do dnia 30 września każdego roku, 10) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanymi dla przedmiotowego zamówienia, 11) Prowizję Wykonawca pobierze tylko jednorazowo od Zamawiającego, 12) Wykonawca stawia do dyspozycji Zamawiającego kredyt od dnia podpinania umowy, 13) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco, 14) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 15) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - akceptują warunki i wymagania określone specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w rozdziale IX, SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia n/w warunków tj.: a) Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. d) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty, dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 1, 2, 3 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; - w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum, - umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności: znaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń, e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz.U.Nr87 poz. 605 z późn. zm.) f) Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 3) Zamawiający wymaga, aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 1, 2, 3 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm) 7. Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 8.Zamawiający wymaga, aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce 27-612 Wilczyce 174 Pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Gmina Wilczyce 27-612 Wilczyce 174 Pokój nr 1(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.