To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Poznań: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA
Numer ogłoszenia: 189258 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140298 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wniesieniem odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska 14 Wog-u. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ tj. formularzu cenowym. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania: Zadanie 1: Dostawa odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej. Zadanie 2: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego i pracownika WOPR. Zadanie 3: Dostawa odzieży i obuwia sportowego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towary fabrycznie nowe, nie noszące śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Wybrany wykonawca dla zadania nr 1 zobowiązany jest oznakować odzież branżową, wierzchnią, specjalną, kapelusze i nakrycia głowy oraz koszulki napisem: 14 WOG Poznań, dla zadania nr 3 odzież sportową z napisem: 14 WOG Poznań, wzór napisu: wysokość - 3 cm, czcionka - arial, kolor - czerwony, sposób wykonania - haft komputerowy, Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pełną rozmiarówką w oferowanym asortymencie. Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji artykułów włókienniczych i odzieży - dotyczy wszystkich zadań. Oferowane przez Wykonawcę wyroby muszą być zaopatrzone w w/w Certyfikaty wyrobów producenta. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy czytelną tabelę rozmiarów numerycznych i literowych oferowanego asortymentu z formularza cenowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.41.20.00 - Odzież sportowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odzież, obuwie oraz środki ochrony indywidualnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARIMAR Andrzej Marek, Ul. Nizinna 22/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113968,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138002,46
Oferta z najniższą ceną: 138002,46 / Oferta z najwyższą ceną: 207645,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Odzież i obuwie dla personelu medycznego i pracownika WOPR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO KPS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO KPS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo KPS Sp. z o.o., Ul. Koronkarska 19, 61-005 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9102,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13415,31
Oferta z najniższą ceną: 13415,31 / Oferta z najwyższą ceną: 14632,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy tóg prokuratorskich wraz z torbami na potrzeby Prokuratury Krajowej.
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 1 - obuwie ochronne - trzewiki i buty gumowe"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Krotoszyn w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w 2025 roku
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.