Ogłoszenie z dnia 2016-01-27
Radomsko: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Miasta Radomska w okresie od 1 stycznia 2016r. do dnia 30 czerwca 2016r.
Numer ogłoszenia: 18928 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Miasta Radomska w okresie od 1 stycznia 2016r. do dnia 30 czerwca 2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Miasta Radomska w okresie od 1 stycznia 2016r. do dnia 30 czerwca 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) jest zawarty w załączniku nr 1 do informacji dla Wykonawcy Zamówienie uzupełniające dotyczy zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Miasta Radomska w okresie od 1 lipca 2013 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.(oznaczenie sprawy: BZP.271.1.08.2013).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o., ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 829300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 880489,50
Oferta z najniższą ceną: 880489,50 / Oferta z najwyższą ceną: 880489,50
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zgodnie z art. 67 ust.1. ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: pkt 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w 2013r. pn. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Miasta Radomska w okresie od 1 lipca 2013 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. znak BZP.271.1.08.2013. Udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego było przewidziane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i w SIWZ w podstawowym postępowaniu. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (podstawowego) w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 17 lipca 2013 roku została zawarta umowa nr BGO/5/2013 z wykonawcą :PGK sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku. Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 903 z późn.zm.) Wykonawcy, który dotychczas świadczył usługi odbioru odpadów komunalnych, ponieważ nadal jest prowadzona procedura na wyłonienie Wykonawcy na świadczenie przedmiotowych usług na lata następne. Usługa odbioru odpadów komunalnych musi być realizowana w sposób ciągły, gdyż Gmina jest zobowiązana zapewnić odbiór odpadów od mieszkańców. Usługa odbioru odpadów jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasta Radomska, W związku z powyższym, celem zapewnienia ciągłości świadczenia przedmiotowej usługi, Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, udzielił w dniu 30 grudnia 2015 roku zamówienia uzupełniającego na okres 6 miesięcy, dotychczasowemu wykonawcy tj. PGK sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku, Umowa CRU- 000324/2015 została zawarta na kwotę 880.489,50 zł, stanowiącą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa materiałów szewnych i wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku/ procedura powtórzona/ spr 60/2025
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jutrosin
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Rutki
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.