Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie. BGI/ZP-270-19/08
Numer ogłoszenia: 189302 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5487233, 5487327, fax 0-22 5487351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.giih.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie. BGI/ZP-270-19/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, w następującym asortymencie i ilościach: - 32 zestawy komputerów klasy PC wraz z monitorami LCD 19, - 2 sztuki drukarek kolorowych laserowych. Szczegółowy opis minimalnych wymagań technicznych i jakościowych, jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ (w kolumnie minimalne wymagania). Zaoferowany przez oferenta sprzęt komputerowy z oprogramowaniem musi spełniać minimalne wymagania jakościowe i techniczne określone przez Zamawiającego w tym załączniku. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu na własny koszt do siedziby Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6e. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy na minimum 2 lata. Dla oprogramowania Wykonawca powinien zapewnić wsparcie techniczne na okres nie krótszy niż 1 rok. Warunki na jakich udzielona jest gwarancja są zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu użytkowania danego sprzętu. Wykonawca musi zapewnić, na własny koszt, przywóz zamawianego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z siedzibą w Warszawie, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w przypadku, jeśli specyfikę danego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem określono poprzez podanie nazwy producenta/produktu z zastrzeżeniem, iż zaoferowany sprzęt będzie równoważny wskazanemu w SIWZ. Obowiązek wykazania równoważności sprzętu leży po stronie Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności wykazać się wykonaniem z zachowaniem należytej staranności minimum dwóch dostaw sprzętu komputerowego o podobnym zakresie, jak przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości minimum 130.000,- zł brutto każde: 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt V SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi dokumenty w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz w treści potwierdzającej spełnianie tych warunków. Wykonawcy niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 lit: 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Dokument o którym mowa w pkt 5,lit. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit 3 i 4 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez Wykonawcę lub upoważnione osoby, prawnie umocowane do jego reprezentowania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dla potwierdzenia, iż oferowany sprzęt komputerowy z oprogramowaniem spełnia wymagania postawione w SIWZ Wykonawca przedstawia opis oferowanego sprzętu komputerowego pod kątem spełniania wymogów postawionych w pkt III SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ, który stanowi jednocześnie wzór opisu - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wypełnia załącznik nr 5 do SIWZ, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić niżej wymienione dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, w zakresie niniejszego postępowania, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giih.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 02-727 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6E, pokój 223..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 02-727 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6E, pokój 223..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aktualizacji i przedłużenie licencji oprogramowania dla KWP w Opolu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- Dostawa trzech dwunastomiesięcznych subskrypcji oprogramowania do analizy ruchu sieciowego pod kątem wykrywania zagrożeń wraz z wsparciem technicznym
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.