Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Lwówek Śląski: Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 189305 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 782 01 04, faks 75 782 44 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7: - zadanie nr 1 - sprzęt do laparoskopu jednorazowego użytku - zadanie nr 2 - sprzęt do Liga-Sure - zadanie nr 3 - sprzęt do diatermii Valleylab FORCE-EZ 8 - zadanie nr 4 - staplery i ładunki - zadanie nr 5 - staplery okrężne - zadanie nr 6 - materiały do zabiegów laparoskopowych (klipsy) - zadanie nr 7, 8 - siatki przepuklinowe - zadanie nr 9 - materiały do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i zaburzeń statyki dna miednicy - zadanie nr 10-18 - nici chirurgiczne.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia pozwalających na wykonanie niniejszego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty: 1) oświadczenie, że wykonawca posiada zdolność finansową oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej wykonać niniejsze zamówienie 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
oświadczenie, że wykonawca posiada zdolność finansową oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej wykonać niniejsze zamówienie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy lub dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o wyrobach medycznych oraz, że dopełniono odpowiedniej procedury oceny zgodności CE lub dokumenty potwierdzające te wymagania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość potwierdzona certyfikatem - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 4) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie, 7) w przypadku niezrealizowania 100 % ilości towarów określonych w umowie w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy dotyczącej terminu jej realizacji. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji 100 % ilości towarów objętych umową pod warunkiem obowiązywania cen ofertowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczlwowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Morcinka 7
59-600 Lwówek Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- "Przebudowa kotłowni gazowej budynku Jaśkiewicza 24 - PGW Wody Polskie"
- Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- Dostawa szwów chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.