eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówDroga wewnętrzna do terenów uzdrowiskowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Uniejów: Droga wewnętrzna do terenów uzdrowiskowych
Numer ogłoszenia: 189307 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170843 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga wewnętrzna do terenów uzdrowiskowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia dla projektowanej drogi wewnętrznej do terenów uzdrowiskowych, realizowanych w ramach projektu pn. /Wykonanie prac studyjno - koncepcyjnych oraz uzbrojenie wydzielonych terenów aktywacji gospodarczej/. Oświetlenie drogowe zaprojektowano w całości słupami - latarniami i oprawami nawiązującymi do już istniejących na terenie sąsiednim w ilości 16 sztuk. Montowane lampy będą pochodziły z demontażu istniejących lamp zlokalizowanych na działce sąsiedniej (ul. abp. Jakuba Świnki) - demontaż należy do zakresu przedmiotu zamówienia. Zasilanie przedmiotowego oświetlenia, odbywać się będzie z projektowanej przy ogrodzeniu przepompowni wód opadowych w rejonie wyprowadzeń proj. obwodów I-III, wolnostojącej z tworzywa termoutwardzalnego szafki oświetleniowej /SO/. W szafce oświetleniowej odbywać się będzie samoczynne sterowanie oświetleniem drogowym zegarem astronomicznym. W pamięci tego zegara zaprogramowana jest tablica wschodów i zachodów słońca dla całego roku jak i też automatyczna zmiana czasów zimowych i letnich. Szafkę oświetleniową /SO/ zasilić WLZ typu YAKY 4x35 mmkw. z istniejącego obok złącza przepompowni wód opadowych zgodnie z warunkami. Pobór mocy przyłączeniowej dla projektowanego oświetlenia 3,00 kW w ramach istniejącej rezerwy mocy w/w przepompowni. Po stronie Wykonawcy leżeć będzie wykonanie oznakowania robót. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na obszarze Natura 2000, w Nadwarciańskim Obszarze Chronionego Krajobrazu, w strefie B ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów. Ponieważ przedmiot zamówienia częściowo realizowany będzie w międzywalu rzeki Warty Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wytycznych zawartych w decyzji Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu znak OKI-522/III/151/2013 oraz OKI-522/III/27/2014 oraz liczyć się z możliwością wystąpienia wezbrań powodziowych i wystąpienia wody z brzegu rzeki. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany z jak największa starannością w celu zapewnienia jego trwałości również w przypadku wezbrań wód powodziowych. Udzielana przez Wykonawcę gwarancja winna obejmować również roszczenia z tytułu wad przedmiotu zamówienia ujawnionych w związku z ewentualnymi wezbraniami wód powodziowych. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu prac budowlanych, w szczególności nie dopuścić do uszkodzenia konstrukcji wału, a w przypadku wystąpienia takiej sytuacji zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. Uwaga! Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Załączony dokument pdf. /Projekt zagospodarowania.../ należy traktować jako załącznik przedstawiający trasę przebiegu realizowanego oświetlenia drogi. Szczegółowe miejsca lokalizacji latarń będą uzgadniane z inwestorem na etapie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą wraz z zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków budżetu państwa na realizację zadań własnych związanych z zachowaniem funkcji leczniczych uzdrowiska.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F. H. U. Instal Bogdan Wieczorek, ul. Słowackiego 10, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179436,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 243540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243540,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.