eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa miejsc parkingowych na ulicy Aleja Niepodległości w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Zielona Góra: Przebudowa miejsc parkingowych na ulicy Aleja Niepodległości w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 189318 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67167 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa miejsc parkingowych na ulicy Aleja Niepodległości w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa miejsc parkingowych na ulicy Aleja Niepodległości w Zielonej Górze. 5.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez P.U.P.I PLAN Sp. z.o.o. dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 5.3. Stan istniejący. Ulica Aleja Niepodległości posiada nawierzchnię brukową o spadku daszkowym. Ograniczona jest wystającymi krawężnikami drogowymi 15x30 cm. Z obu stron jezdni znajdują się istniejące chodniki o zmiennych szerokościach wykonane z płytek chodnikowych ( 35x35x5 cm od strony południowej) oraz polbruku (kolor szary - typ Holland). Od strony budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich znajduje się istniejący parking wzdłużny o szerokości 2,5 m wykonany z czerwonej kostki betonowej. Wzdłuż ulicy znajduje się istniejące oświetlenie oraz drzewa (lipy). Ruch na ulicy jest jednokierunkowy dwupasmowy w stronę ulicy Sulechowskiej oraz B. Chrobrego. 5.3.1 Geometria chodników i parkingu Aktualnie na terenie objętym opracowaniem znajduje się istniejący parking wzdłużny o szerokości 2,5 m. Cały parking zostanie rozebrany gdyż jego nawierzchnia została już znacznie zdeformowana i utrudnia bezpieczne poruszanie się po niej. Projektuje się 21 miejsc postojowych pod kątem 60° z czego 8 miejsc o wymiarze 2,5 x 4,5 m, 12 miejsc postojowych o wymiarze 2,5 x 5,0 m oraz jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarze 3,6 x 4,5 m. Istniejące chodniki zostaną zwężone do 2,2 m oraz 1,8 m. Istniejące zjazdy zachowują swoją lokalizację oraz konstrukcję. W miejscu rozebranego fragmentu parkingu należy ułożyć fragment konstrukcji jak pod parkingiem. Chodniki prze brukować wykonując nową podsypkę w postaci odcinków prostych o istniejących spadkach podłużnych. Spadki poprzeczne na parkingu w kierunku istniejącej kanalizacji na ul. Niepodległości, spadki na chodnikach w kierunku parkingu ( i docelowo kanalizacji). Miejsca postojowe wydzielić rzędem kostki o kolorze jak na chodniku; 5.3.2 Konstrukcja nawierzchni chodnika po prze brukowaniu: a) 8 cm - kostka betonowa kolor szary, b) 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, c) 10 cm - podsypka piaskowa z piasku średnioziarnistego; 5.3.3 Konstrukcja nawierzchni parkingu: a) 8 cm - kostka betonowa kolor czerwony, b) 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, c) 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm, d) 10 cm - warstwa odsączająca z pisaku średnioziarnistego; Uwaga: W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji, że grunt nie spełnia wymogów G1 należy dodatkowo wzmocnić go stabilizacją z cementu (grunto - cement) o Rm=1,5 MPa warstwą grubości 10 cm; 5.3.4 Konstrukcja jezdni po wykonaniu wcinki: a) 10 cm - warstwa z kostki brukowej granitowej, b) 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, c) 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-62 mm; Uwaga: W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji, że grunt pod konstrukcją nie spełnia wymogów G1 należy dodatkowo wzmocnić go stabilizacją z cementu ( gruntowo - cement) o Rm=1,5 MPa warstwą grubości 10 cm. Wcinkę wykonywać tylko na odcinku 8 m przy budynku nr 34 z zachowaniem rzędnej istniejącego wpustu ulicznego. 5.3.5 Krawężniki i obrzeża Aktualnie chodnik od strony płotu ZDW ograniczony jest istniejącym obrzeżem betonowym. Od strony jezdni ustawiony jest stary krawężnik najazdowy zatopiony 15x22 cm do rozbiórki. Wykonać należy oddzielenie krawężnika od ulicy krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wystającym na + 3 cm tylko na długości 8 m przy budynku nr 34. Krawężnik zatopiony istniejący na całej długości starego parkingu pozostawić bez ingerencji. Parking należy zamknąć krawężnikiem drogowym betonowym 15x30 cm wystającym na + 7 cm. Chodnik pozostawić obramowany od strony istniejących ogrodzeń i zieleni obrzeżem betonowym 8x30 cm. Krawężniki należy ustawiać w ławie z betonu B-15. Obrzeże umieścić w ławie żwirowej. 5.4. Odwodnienie Woda opadowa z chodnika oraz parkingu dzięki spadkom poprzecznym oraz podłużnym została skierowana do wpustów deszczowych na ul. Niepodległości. 5.5. Roboty ziemne. Roboty ziemne należy wykonać na rozbiórce istniejącej nawierzchni parkingu i wykorytowaniu podłoża do głębokości 0,50 m poniżej pt. w celu ułożenia konstrukcji parkingu. Pod chodnikiem należy korytować jedynie na głębokość 0,2 m. Grunt zebrany z korytowania należy odwieźć na odkład zewnętrzny. 5.6. Zestawienie elementów do rozbiórki: 1) Prze brukowanie istniejącej nawierzchni z kostki Holland - 175,0 m2 2) Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika - 160,0 m2 3) Rozbiórka krawężników 15x30 cm - 77,0 mb 4) Rozbiórka istniejących nawierzchni parkingowych z k.bet. - 145,0 m2 5.7. Dane ogólne Teren działki nr 155 nie znajdują się na terenie szkód górniczych. Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska oraz higieny i zdrowia użytkowników. 5.8. Elementy bezpieczeństwa ruchu. Brak. 5.9. Zieleń: Brak ingerencji w istniejące zadrzewienie oraz tereny zielone. 5.10. Urządzenia obce. W związku z faktem prowadzenia prac w terenie silnie uzbrojonym zaleca się wykonywanie prac ręcznie pod nadzorem przedstawicieli wszystkich sieci podziemnych tj. 1) Sieci gazowniczej, 2) Sieci wodociągowej oraz kanalizacji, 3) Sieci energetycznej, 4) Sieli telekomunikacyjnych (TP oraz Dialog). Należy wyregulować wszystkie studzienki oraz zawory po przedrukowaniu chodnika oraz wykonaniu parkingów. 5.11. Zestawienie powierzchni 1) Chodnik z k. bet. gr. 8 cm - koloru szarego (prze brukowany) - 175,0 m2, 2) Parking z k.bet. gr. 8 cm - koloru czerwonego + uzupełnienie - 305,0 m2, 3) Krawężnik najazdowy 15/22 cm - 8,0 mb, 4) Krawężnik 15x30 cm - 85,0 mb, 5) Wcinka w istniejącą nawierzchnię - 1,6 m2 5.12. Uwagi: Przed przystąpieniem do robót projekt wynieść w teren i porównać jego rozwiązania z ukształtowaniem terenu. W razie zauważenia jakichkolwiek niezgodności rozwiązań miedzy częścią rysunkową a opisową bezzwłocznie skontaktować się z projektantem. W rejonie sieci podziemnych prace prowadzić ręcznie zgodnie z wytycznymi branżowymi. 5.13. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 5.14. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z odpowiedzialnością kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności ww. polisy do czasu trwania robót objętych umową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37442.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe MAG-BUD M.G, Działkowa 19, 65-767 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37442.38
  • Oferta z najniższą ceną: 37442.38 oferta z najwyższą ceną: 40000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.