Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOŻENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, SEGREGOWANYCH, GABARYTÓW, LIŚCI/GAŁĘZI, GRUZU, ŚNIEGU ORAZ PSICH ODCHODÓW Z NIERUCHOMOŚCI (BUDYNKOWYCH, LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH) STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI
M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH Nr 1 ÷16 NA TERENIE DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE
Numer ogłoszenia: 189319 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOŻENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, SEGREGOWANYCH, GABARYTÓW, LIŚCI/GAŁĘZI, GRUZU, ŚNIEGU ORAZ PSICH ODCHODÓW Z NIERUCHOMOŚCI (BUDYNKOWYCH, LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH) STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH Nr 1 ÷16 NA TERENIE DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOŻENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH, SEGREGOWANYCH, GABARYTÓW, LIŚCI/GAŁĘZI, GRUZU, ŚNIEGU ORAZ PSICH ODCHODÓW Z NIERUCHOMOŚCI (BUDYNKOWYCH, LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH) STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH Nr 1 ÷16 NA TERENIE DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: · Wadium wynosi : 1. 65.000,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia 2. W przypadku składania ofert częściowych: 1) dla części przetargowej nr 1 - 5.500,00 zł 2) dla części przetargowej nr 2 - 5.500,00 zł 3) dla części przetargowej nr 3 - 10.000,00 zł 4) dla części przetargowej nr 4 - 20.000,00 zł 5) dla części przetargowej nr 5 - 7.000,00 zł 6) dla części przetargowej nr 6 - 7.000,00 zł 7) dla części przetargowej nr 7 - 10.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 oraz formularze cenowe załączniki 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.5 i/lub 1.6 i/lub 1.7 do SIWZ do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. IV SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia c) aktualne zezwolenie na transport i zbieranie, odbiór odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ 3) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 65.000 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe, a w przypadku składania ofert częściowych dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę 5.500, 5.500, 10.000, 20.000, 7.000, 7.000, 10.000 zł na część przetargową odpowiednio nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 z okresem ważności równym okresowi związania ofertą. 5) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w co najmniej 3 jednostkach przez co najmniej 1 rok w każdej z jednostek wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie b) wyznaczenie osób odpowiedzialnych, za wykonanie usługi, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ c) dla części przetargowej nr 2 oświadczenie, że posiada niezbędny do realizacji zamówienia sprzęt tj. samochody o ładowności do 3,5 t., o ciężarze max brutto nie przekraczającym 10t. 6) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: dla części przetargowych nr 1, nr 2 i nr 5 minimum 300.000,00 zł. dla części przetargowych nr 3 i nr 7 - minimum po 500.000,00 zł. dla części przetargowej nr 4 minimum 1.000.000,00 zł dla części przetargowej nr 6 minimum 450.000,00 zł 7) realność oferty: termin wykonania zamówienia - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ, formularzem cenowym - załącznikiem 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.5 i/lub 1.6 i/lub 1.7 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 oraz formularze cenowe załączniki 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.5 i/lub 1.6 i/lub 1.7 do SIWZ do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. IV SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia c) aktualne zezwolenie na transport i zbieranie, odbiór odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ 3) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 65.000 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe, a w przypadku składania ofert częściowych dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę 5.500, 5.500, 10.000, 20.000, 7.000, 7.000, 10.000 zł na część przetargową odpowiednio nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 z okresem ważności równym okresowi związania ofertą. 5) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w co najmniej 3 jednostkach przez co najmniej 1 rok w każdej z jednostek wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie b) wyznaczenie osób odpowiedzialnych, za wykonanie usługi, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ c) dla części przetargowej nr 2 oświadczenie, że posiada niezbędny do realizacji zamówienia sprzęt tj. samochody o ładowności do 3,5 t., o ciężarze max brutto nie przekraczającym 10t. 6) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: dla części przetargowych nr 1, nr 2 i nr 5 minimum 300.000,00 zł. dla części przetargowych nr 3 i nr 7 - minimum po 500.000,00 zł. dla części przetargowej nr 4 minimum 1.000.000,00 zł dla części przetargowej nr 6 minimum 450.000,00 zł 7) realność oferty: termin wykonania zamówienia - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ, formularzem cenowym - załącznikiem 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.5 i/lub 1.6 i/lub 1.7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. część przetargowa nr 1 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 1 ul. Dzielna 10a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. część przetargowa nr 1 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 1 ul. Dzielna 10a.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. część przetargowa nr 2 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 4 ul. Jezuicka 1/3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. część przetargowa nr 2 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 4 ul. Jezuicka 1/3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część przetargowa nr 3 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 6 ul. Kredytowa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część przetargowa nr 3 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 6 ul. Kredytowa 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część przetargowa nr 4 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 9 ul. Gałczyńskiego 12a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część przetargowa nr 4 ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 9 ul. Gałczyńskiego 12a.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.