Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Warszawa: Remont chodnika wzdłuż ul. Parkowej przy willach 1, 2, 3 na terenie ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 189328 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika wzdłuż ul. Parkowej przy willach 1, 2, 3 na terenie ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika wzdłuż ul. Parkowej przy willach 1, 2, 3 na terenie ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w co najmniej 3 obiektach roboty budowlane polegające na ułożeniu chodnika z kamienia o powierzchni co najmniej 400 m² każda z robót, 2)dysponują kierownikiem budowy, który: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i ust. 4. Warunki określone w ust. 2 i ust. 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów, które wykonawcy będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą, w następujący sposób: 1)dla oceny spełnienia warunku wykonania co najmniej trzech robót budowlanych polegających na ułożeniu chodnika z kamienia o powierzchni co najmniej 400m² każda z robót, zamawiający dokona analizy Wykazu robót oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały ww. roboty 2)dla oceny spełnienia warunku dysponowania osobą o kwalifikacjach zawodowych określonych w ust. 2 pkt. 2 zamawiający dokona analizy Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie spełnią powyższy warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży wraz z ofertą: 1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech robót budowlanych polegających na ułożeniu chodnika z kamienia o powierzchni, co najmniej 400 m², z podaniem opisu robót, ich wartości, dat i miejsc wykonania (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 7.Dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty wymienione w w/w wykazie posiadają wymagane uprawnienia: 1)dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 2)dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 3)aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 10.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z podmiotów występujących wspólnie składa ww. dokument lecz łączna wysokość posiadanych polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 50 000,00 PLN Dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 5 oraz 7, 9 i 10 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty wymienione w ust. 1, 6 oraz 8 muszą być oryginalne. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w ust. 1, 2, 3, 5 oraz 10 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te, złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających wniosek wspólny. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo, w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem, potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 405.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.