Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Warszawa: Dostawa materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer ogłoszenia: 189329 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8267781, 8288999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsdz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 22 zakresów: Zakres 1 - Końcówki do Shavera, Zakres 2 - Dreny silikonowe, Zakres 3 - Elektrody do systemu VAPR do artroskopii, Zakres 4 - Drut wiercący z oczkiem do artroskopii 2,4 mm, igła mitilonowa, Zakres 5 - Komplety jednorazowe, maski chirurgiczne, czepki chirurgiczne, Zakres 6 - Filtry jednorazowe do termometru, Zakres 7 - Elektrody śródoperacyjne, Zakres 8 - Elektrody do EKG, Zakres 9 - Zestaw do drenażu opłucnej, kaniula do nakłucia jamy opłucnej, Zakres 10 - Ustniki do pikflometru, spirometrii, Zakres 11 - Prześcieradła jednorazowe, Zakres 12 - Wanna do dezynfekcji narzędzi, Zakres 13 - Mankiety do schładzania stawów, Zakres 14 - Elektrody do fizykoterapii, Zakres 15 - Rury karbowane z filtrem wydechowym, Zakres 16 - Taśma silikonowa, Zakres 17 - Dren do pompy, komora mierzenia ciśnienia, Zakres 18 - Matryca do nacinania skóry, ostrza do dermatomu, Zakres 19 - Uszczelki, Zakres 20 - Łączniki do cewników schodkowe, Zakres 21 - Kompresy, Zakres 22 - Łączniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Formularz Cenowy. Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch sukcesywnych dostaw materiałów medycznych o wartości brutto nie mniejszej niż: - dla zakresu 1 - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 2 - 10 500,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych) każda, - dla zakresu 3 - 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 4 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 5 - 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 6- 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych) każda, - dla zakresu 7 - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 8 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) każda, - dla zakresu 9 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych) każda, - dla zakresu 10 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 11 - 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 12 - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 13 - 5 500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) każda, - dla zakresu 14 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) każda, - dla zakresu 15 - 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) każda, - dla zakresu 16 - 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) każda, - dla zakresu 17 - 56 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 18 - 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) każda, - dla zakresu 19 - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) każda, - dla zakresu 20 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) każda, - dla zakresu 21 - 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) każda, - dla zakresu 22 - 820,00 PLN (słownie: osiemset dwadzieścia złotych) każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, Certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych (o ile dotyczy), b)Do oferty powinny być załączone katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry (na dokumentach należy zaznaczyć, którego zakresu oraz pozycji w Formularzu Cenowym dotyczą).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku i na zasadach określonych w § 1 ust. 3 w związku z § 1 ust. 2 oraz § 2 ust 3 i 4 projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsdz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.