Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Suwałki: Dostawa testów sterylizacyjnych, papierów i opakowań do sterylizacji oraz testów ureazowych do wykrywania Helicobacter Pylori dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 189332 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów sterylizacyjnych, papierów i opakowań do sterylizacji oraz testów ureazowych do wykrywania Helicobacter Pylori dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów sterylizacyjnych, papierów i opakowań do sterylizacji oraz testów ureazowych do wykrywania Helicobacter Pylori dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - KONTROLA SKUTECZNOŚCI PROCESU STERYLIZACJI SYSTEM KONTROLI BIOLOGICZNEJ / PARA / EO / FORMALDEHYD / SGP Zad. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki biologiczne fiolkowe o szybkim odczycie do kontroli sterylizacji parą wodną - 3 min/1340C - odczyt po 3 h Wskaźnik zawiera spory bakteryjne, pożywkę, filtr przeciwbakteryjny i podwójny system wykrywający obecność spor min 1x10^6 spor b. sterothermophillus Odczyt wyniku automatyczny dzięki zastosowaniu systemu enzymo-fluoroscencyjnego - eliminuje błędy interpretacji obsługi Wiarygodny odczyt po 3h - pozwala na szybkie uwalnianie do użytku wysterylizowanych pakietów Kompatybilny z posiadanym autoczytnikiem Opakowanie a 50 szt. - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET I - KONTROLA SKUTECZNOŚCI PROCESU STERYLIZACJI SYSTEM KONTROLI BIOLOGICZNEJ / PARA / EO / FORMALDEHYD / SGP Zad. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki biologiczne fiolkowe do kontroli sterylizacji EO - odczyt po 48 h Min. 1,5 x 106 spor b. subtillis var. Niger. Sterylizacja tlenkiem etylenu 100% Przeciwbakteryjny filtr we wskaźniku zapobiega nadkażeniu zawartości, gwarantuje wiarygodny wynik Naklejka ze wskaźnikiem chemicznym różnicującym wskaźnik przed ekspozycją od wskaźnika po ekspozycji Eliminacja pracy laboratorium - inkubacja wskaźnika bezpośrednio po zakończeniu procesu sterylizacji w podręcznym inkubatorze Kompatybilny z posiadanym inkubatorem Wyraźna zmiana koloru wskaźnika z zielonego na żółty wskazuje na wzrost bakterii i nieprawidłowości cyklu Odczyt po 24 h, 48 h Opakowanie: 1 opak.= 100 szt. - 36 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET I - KONTROLA SKUTECZNOŚCI PROCESU STERYLIZACJI SYSTEM KONTROLI BIOLOGICZNEJ / PARA / EO / FORMALDEHYD / SGP Zad. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki biologiczne fiolkowe o szybkim odczycie do kontroli sterylizacji EO - 3 min/1340C - odczyt po 4 h System kontroli biologicznej o szybkim odczycie Wskaźnik biologiczny najnowszej generacji umożliwiający walidację systemu sterylizacji tlenkiem etylenu Fiolkowa postać wskaźnika zawiera spory bakteryjne, pożywkę i filtr przeciwbakteryjny Możliwość odczytu wyników po 4 h inkubacji Zapobiega konieczności wycofywania materiałów z użytku w przypadku wykrycia nieprawidłowych cykli eliminuje użycie pakietów niesterylnych Łatwa ocena wyniku kontroli dzięki autoczytnikowi Autoczytnik określa wskazaniem lampki czerwonej - wynik nieprawidłowy, lampki zielonej - wynik prawidłowy Opakowanie: 1 opak. = 50 szt. - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET I - KONTROLA SKUTECZNOŚCI PROCESU STERYLIZACJI SYSTEM KONTROLI BIOLOGICZNEJ / PARA / EO / FORMALDEHYD / SGP Zad. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporal A/para Krążek bibuły nasycony zawiesiną b. stearothermophilus Inkubacja w temp. 560C przez 7 dni Opakowanie a 10 szt. - 96 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET I - KONTROLA SKUTECZNOŚCI PROCESU STERYLIZACJI SYSTEM KONTROLI BIOLOGICZNEJ / PARA / EO / FORMALDEHYD / SGP Zad. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporal S/SGP Sterylizacja w czasie 5 h/1600C Krążek bibuły nasycony zawiesiną 108 - 1010 b. stearothermophillus Inkubacja w temp. 370C przez 7 dni do mikrobiologicznej oceny skuteczności sterylizacji Opakowanie: 1 opak. = 40 szt. - 96 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET II - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI GRUPA I - PAPIER KREPOWANY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany medyczny biały / zielony rozmiar 60 x 60 a500 szt.- 120 opak. 2. Papier krepowany medyczny biały / zielony rozmiar 75 x 75 a250 szt.- 140 opak. 3. Papier krepowany medyczny biały / zielony rozmiar 100 x 100 a250 szt.-30 opak. 4. Papier krepowany medyczny biały / zielony rozmiar 120 x 120 a250 szt.-40 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET II - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI GRUPA II - RĘKAW FOLIA - PAPIER Z FAŁDĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 75 mm - 18 rol. 2. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 100 mm - 18 rol. 3. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 150 mm - 15 rol. 4. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 200 mm - 16 rol. 5. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 250 mm - 6 rol. 6. Rękaw folia - papier z fałdą o dł. 100 m para wodna / tlenek etylenu / formaldehyd szerokość 300 mm - 4 rol..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET III TESTY UREAZOWE DO WYKRYWANIA HELICOBACTER PYLORI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy ureazowe do wykrywania Helicobacter Pylori - 1480 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.