eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Poznań: Dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 189357 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zamówień częściowych tj.: zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku oraz ich instalacja, montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, ilości, parametry wskazane zostały w załączniku nr 2A do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Ostrza do shavera DYONICS POWER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.14.16.40-8, 33.16.10.00-6, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lutycka.pl/page.php/1/0/show/321
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87A, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Infromacja dodatkowa do pkt. II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zamówienie częściowe nr 1 - 14 dni, zamówienia częściowe nr 2,3,4,5,6,7 - 12 miesięcy. Informacja dodatkowa do pkt. III.5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowalne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: Wymagany dokument: Próbki, opisy lub fotografie - Foldery, fotografie, opisy, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego asortymentu, określonego w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ - formularzach cenowych; Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane prodkuty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym /dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679)/..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku oraz ich instalacja, montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, ilości, parametry wskazane zostały w załączniku nr 2A do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 3: Ostrza do shavera DYONICS POWER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 3: Ostrza do shavera DYONICS POWER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.