Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Poznań: Dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 189357 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy elektrochirurgicznej wraz z diatermią elektrochirurgiczną oraz sukcesywna dostawa sprzętu niezbędnego do zabiegów operacyjnych - ortopedycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zamówień częściowych tj.: zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku oraz ich instalacja, montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, ilości, parametry wskazane zostały w załączniku nr 2A do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Ostrza do shavera DYONICS POWER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym; Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.14.16.40-8, 33.16.10.00-6, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lutycka.pl/page.php/1/0/show/321
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87A, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Infromacja dodatkowa do pkt. II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zamówienie częściowe nr 1 - 14 dni, zamówienia częściowe nr 2,3,4,5,6,7 - 12 miesięcy. Informacja dodatkowa do pkt. III.5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowalne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: Wymagany dokument: Próbki, opisy lub fotografie - Foldery, fotografie, opisy, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego asortymentu, określonego w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ - formularzach cenowych; Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane prodkuty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym /dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679)/..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 1: Platforma elektrochirurgiczna wraz z diatermią elektrochirurgiczną i osprzętem jednorazowego użytku oraz ich instalacja, montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa asortymentu, ilości, parametry wskazane zostały w załączniku nr 2A do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 2: Kasety i dreny do pompy DYONICS 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 3: Ostrza do shavera DYONICS POWER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 3: Ostrza do shavera DYONICS POWER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 4: Końcówki do waporyzatora DYONICS RF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 5: Końcówki do waporyzatora VULKAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 6: Ostrza i frezy do shavera FORMULA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 7: Miski i szpatułki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, opis, ilość i cenę, wskazany został w załączniku nr 2B do SIWZ - formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup i dostawa wieży endoskopowej do zabiegów fetoskopowych
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.