Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Chodzież: Przebudowa ulicy Dworcowej w Budzyniu
Numer ogłoszenia: 189365 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Ofiar Gór Morzewskich 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827181.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-chodziez.nasze.info/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pzd-chodziez.znami.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dworcowej w Budzyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Dworcowej w Budzyniu- zakres robót: budowa kanalizacji deszczowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy : 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożoności i stopniu trudności porównywalnym z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy Pzp. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w ust. 2- 3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia . Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaję się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - według załącznika nr 2 do SWIZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz musi zawierać 5 zadań o wartości min. 150 000 zł każde - według załącznika nr 5 do SWIZ (doświadczenie zawodowe). 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - według załącznika nr 4 do SWIZ. 2.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz należą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Formularz OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - o ile dotyczy. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, braku ich czytelności zamawiający może żądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów o których mowa w art.25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. (art.26 ust.3 PZP.) . 9. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego; b)oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; c)wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi; 10. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ dokumenty wymienione w roz. IV pkt. 1ppkt. 1.1 i 1.2. składa każdy z Wykonawców oddzielnie, z tym, że oświadczenie wymienione w pkt 1. ppkt 1.1) podpisują wszyscy w swoim imieniu, a kserokopie dokumentu wymienionego w pkt 1. ppkt 1.2.), podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca - Pełnomocnik (Lider Konsorcjum). Dokumenty wskazane w pkt. 2 i 3 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1oraz w § 1 ust.1 pkt.4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-chodziez.znami.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Ofiar Gór Morzewskich 1 64 -800 Chodzież pok. nr 3. Specyfikację mozna otrzymać w siedzibie zamawiającego osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. oplata 25 zl..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Ofiar Gór Morzewskich 1 64 -800 Chodzież pok. nr 2 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Dostawa żywności
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2025 r."
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowicach
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.