Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 130 000 EURO NA WYKONANIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001. 1PWYSZK2012
CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 18940 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 130 000 EURO NA WYKONANIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001. 1PWYSZK2012 CPV 80500000-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu języka angielskiego zgodnie z wymogami STANAG 6001na n/w poziomach: a) 1 (jedna) grupa szkoleniowa na poziomie 1 (pierwszym); b) 1 (jedna) grupa szkoleniowa-uzupełniająca na poziomie 1 (pierwszym); c) 1 (jedna) grupa szkoleniowa-uzupełniająca na poziomie 2 (drugim); Ilość godzin lekcyjnych w jednej grupie: - na poziomie pierwszym - podstawowym w wymiarze 590 godzin lekcyjnych; - na poziomie pierwszym -uzupełniającym w wymiarze 240 godzin - na poziomie drugim - uzupełniającym w wymiarze 240 godzin Kurs podstawowy będzie prowadzony w dni robocze, od poniedziałku do piątku po 6-7 godzin lekcyjnych dziennie. Kursy uzupełniające prowadzone będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku po 3 godziny lekcyjne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie więcej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4 do SIWZ); e) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5do SIWZ); f) Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę). Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług przeprowadzania kursów języka angielskiego wg wymogów STANAG 6001 w jednostkach wojskowych lub innych instytucjach MON, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zawierającymi jasno określoną liczbę przeprowadzonych kursów ich wymiar godzinowy i poziom nauczania języka. Zamawiający będzie brał pod uwagę kursy języka angielskiego poziom I lub poziom II przeprowadzone zgodnie z wymogami STANAG 6001, których minimalna zdawalność wynosiła 60% i została potwierdzona referencjami z jednostek wojskowych lub innych instytucji MON, w których odbywały się kursy (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6). Pod pojęciem kursu Zamawiający rozumie zajęcia przeprowadzone w grupie na poziomie pierwszym lub drugim w określonym terminie oraz w pełnym wymiarze godzin zgodnie z wymogami STANAG 6001. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: Ocena wyżej wymienionego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wypełnionego wykazu usług zgodnie z przedstawionym w SIWZ załącznikiem numer 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewnią prowadzenie zajęć przez kadrę dydaktyczną posiadającą następujące wykształcenie i doświadczenie zawodowe: absolwenci anglistyki lub kolegiów nauczycielskich posiadający tytuł magistra filologii angielskiej lub tytuł licencjata, z udokumentowanym minimum dwuletnim doświadczeniem pedagogicznym w prowadzeniu kursów na poziomie pierwszym lub drugim w jednostkach wojskowych (niezbędna jest znajomość terminologii wojskowej) od chwili uzyskania dyplomu - minimum 2 lektorów dla każdej grupy (załącznik nr 7) oraz posiadać kurs metodyczno specjalistyczny przeprowadzony w instytucji wojskowej dla lektorów. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: Ocena wyżej wymienionego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę załącznika numer 7 do SIWZ stanowiącego wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w potencjale technicznym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) b) Zestawienie cenowe (załącznik 1A do SIWZ) c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2 do SIWZ) d) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4 do SIWZ); e) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5 do SIWZ); f) Zamawiający żąda, aby wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę). g) zaświadczenie o odbyciu kursu metodyczno specjalistycznego dla lektorów przeprowadzony w instytucji wojskowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego w Jednostkach Wojskowych i innych instytucjach MON - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223 w Koszalinie, ul. 4-go Marca 5, 75-901 Koszalin, Budynek nr 1 (Sztab), piętro 1, pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 1223 w Koszalinie, ul. 4-go Marca 5, 75-901 Koszalin, Budynek nr 1 (Sztab), Kancelaria Jawna w godzinach od 08:00 - 14:00 lub pocztą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 5523Z - ul. Na Skwierzynkę w Koszalinie"
- Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu
- "Dostawa nowych pojemników do gromadzenia odpadów w podziale na zadania: Zadanie nr 1. o pojemności 120 litrów i 240 litrów. Zadanie nr 2. o pojemności 660 litrów i 1100 litrów" .
- Przebudowa DW 103 z podziałem na 2 zadania
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych - cz. I"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dzp.261.1.2025 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji warsztatów międzykulturowych kierowanych do beneficjentów programu Erasmus+ w sektorze Szkolnictwo wyższe.
- Organizacja zimowego 7 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań"
- Organizacja szkoleń dla pracowników UDSK w ramach dofinansowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Vademecum przedsiębiorczości
- Dostawa namiotu wraz z wyposażeniem oraz dostawa 4 kamer termowizyjnych i dronu z termowizją wraz z przeprowadzeniem szkoleń
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki"; nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.