Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-27
Gdynia: Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Numer ogłoszenia: 18942 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmująca organizację i realizację kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje organizację i realizację kampanii pn. Rowerowy Maj w gdyńskich szkołach podstawowych w 2016r. 2. Kampania Rowerowy Maj wzorowana jest na kampanii, która została zainicjonowana przez Miasto Gdańsk w 2014r. W edycji 2016 do Kampanii przyłączy się kilka miast w Polsce, których wspólnym celem będzie promowanie zdrowego trybu życia i codziennej aktywności fizycznej wśród uczniów szkół podstawowych, poprzez zachęcanie ich do przyjeżdżania do szkoły rowerem. 3. Kampania Rowerowy Maj w Gdyni jest realizowana i finansowana w ramach projektu CIVITAS DYN@MO. Realizuje także rekomendacje Raportu certyfikacji polityki rowerowej BYPAD w Gdyni - działanie 7.4 W kilku szkołach doprowadzić do masowego (powyżej 20% w sezonie) używania roweru do dojazdów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do siwz. 5. Zamawiający planuje przeznaczyć na przedmiotowe zamówienie do 197 227,52 zł brutto..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 500,00 zł, (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: co najmniej 3 usług, polegających na przeprowadzeniu przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, związanych ze zrównoważonym transportem lub aktywnym stylem życia lub ekologią, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł netto - każda, oraz załączenie dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Przez jedną usługę należy rozumieć jedną umowę, np. umowa obejmująca przeprowadzenie kilku przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, będzie traktowana jako jedna usługa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: a) koncepcji zajęć rowerowych - teoretycznych i praktycznych. Koncepcja musi być przedłożona w formie papierowej formacie A4 (format pożądany). b) propozycję 2 dodatkowych różnych elementów, zwiększających atrakcyjność uroczystego wręczenia nagród, o wartości co najmniej 100 zł brutto każdy. Opis musi być przedłożony w formie papierowej w formacie A4 (format pożądany) wraz ze wskazaniem ceny jednostkowej brutto. c) wykazu nagród oferowanych przez Wykonawcę, wraz z opisem zawierającym fotografie lub rysunki poglądowe: -dzwonków rowerowych, -opasek odblaskowych, -bidonów odblaskowych -latarek rowerowych, sporządzonego na podstawie wzoru załącznika nr 1d do siwz
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik 1A do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: wiedzy i doświadczenia, należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość, merytoryczna zawartość oferty - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gdynia.pl/rzp/maj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 14:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Kampania Rowerowy Maj w Gdyni jest realizowana i finansowana w ramach projektu CIVITAS DYN@MO. Realizuje także rekomendacje Raportu certyfikacji polityki rowerowej BYPAD w Gdyni - działanie 7.4 W kilku szkołach doprowadzić do masowego (powyżej 20% w sezonie) używania roweru do dojazdów. 2.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 24.06.2016r. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania poszczególnych etapów i elementów zamówienia określa załącznik A do siwz. 3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.02.2016r. o godz. 14.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Świadczenie usług szkoleniowych w projekcie "Lepiej wykształceni zawodowcy edycja 2. Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie"
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.