Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Rzeszów: Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów innych, chemikaliów w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 189468 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów innych, chemikaliów w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi opisane w dwóch Częściach: A. Część 1 - Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania: - odpadów medycznych - kod 18 01 02, tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz odpadów medycznych kod - 18 01 03 tj. innych odpadów, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt; - chemikaliów w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne - kod 18 01 06, 18 01 07; - leków cytotoksycznych i cytostatycznych - kod 18 01 08; - leków innych niż wymienione - kod 18 01 09. B. Część 2 - Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu: - Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Szopena 2, - Domu Pielęgniarek, ul. Naruszewicza 11, - Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym - Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz odbiór i wywóz odpadów komunalnych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym - Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SIWZ). Formularze cenowo-ofertowe do Części 1 i 2 stanowią integralną Część SIWZ. 3. Ilości wskazane w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy , z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia do 20 % niż podana w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku takiej ilości odpadów jak wyszczególniona w załącznikach nr 1 i 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. 4.Wymagania zamawiającego: 4.1. Dotyczy Części nr 1: Odbiór odpadów z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie - od poniedziałku do piątku 5 razy w tygodniu - własny załadunek. Wykonawca winien odbierać odpady niebezpieczne własnym transportem i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie. Wykonawca wystawia każdorazowo przy odbiorze odpadów medycznych niebezpiecznych z Części nr 1 - Karty przekazania odpadów - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. nr 249 z 2010r.,poz. 1673). Wykonawca winien posiadać aktualne zaświadczenie z WIOŚ (właściwy miejscowo dla siedziby wykonawcy) z którego wynika, że kontrole prowadzone przez WIOŚ wykazują, że spalarnia dotrzymuje standardów emisyjnych. 4.2. Dotyczy Części nr 2: Odbiór odpadów: -Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul Szopena 2 - codziennie od poniedziałku do soboty; -Dom Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 - jeden raz w tygodniu; -Oddział Dzienny Psychiatryczny ul. Szopena 15 - jeden raz w tygodniu. Wykonawca winien odbierać odpady komunalne własnym transportem i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie. Wykonawca dostarczy na swój koszt kontenery na odpady komunalne w ilościach zabezpieczających potrzeby ich gromadzenia, tj.: - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Szopena 2 - ilość kontenerow (o pojemności 1 m3):12, - Dom Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11- ilość kontenerow (o pojemności 1 m3):2, - Oddział Dzienny Psychiatryczny Rzeszów ul. Szopena 15- ilość kontenerow (o pojemności 1 m3):1. Wykonawca wystawia każdorazowo przy odbiorze odpadów komunalnych z Części nr 2 - Potwierdzenie wywozu odpadów komunalnych. 4.3. W przypadku niezrealizowania przedmiotów zamówienia w Części nr 1 lub Części nr 2 w ilościach wyszczególnionych w umowie, dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy o 2 m-ce , po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy. 4.4. Za wykonywane usługi należy przedstawiać Zamawiającemu (po zakończeniu danego miesiąca) comiesięczne faktury VAT wraz z potwierdzoną pisemnie ilością wywiezionych odpadów oraz terminem płatności określonym w ofercie. 5. Kat. CPC: 16.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu w wysokości: - Część nr 1 - 2 500,00 zł; - Część nr 2 - 2 500,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a)koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów w/w , wydane przez wojewodę lub starostę, właściwego ze względu na miejsce wytwarzania odpadów - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. nr 185 z 2010 r., poz. 1243 z późn. zm.) - w przypadku składania oferty do Części nr 1, b)koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.nr 236 z 2005 r., poz. 2008, z późn. zm.) - w przypadku składania oferty do Części nr 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi odpowiadające swoim charakterem i złożonością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w zakładach opieki zdrowotnej w przypadku części nr 1, a w przypadku części nr 2 także u innych podmiotów w ramach dwóch odrębnych umów, z których każda trwała lub trwa przez okres 12 miesięcy lub dłuższy, a wartość każdej z umów wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto, oraz przedstawi wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania tego warunku. Uwaga: Zgodnie z orzecznictwem KIO doświadczenia nie zdobywa się przez samo zawarcie umowy, ale przy realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku każda dostawa okresowa lub ciągła zrealizowana w dowolnej części mogłaby potwierdzać doświadczenie, chociaż faktycznie wykonawca zdobywa go dopiero po wykonaniu umowy. Sytuacja taka prowadziłaby do nierównego traktowania wykonawców w postępowaniu, gdyż wykonawca, który dopiero zdobędzie doświadczenie byłby traktowany na równi z wykonawcą, który takie doświadczenie już posiada. W przypadku wykonywania, trwania usług okresowych, ciągłych (co ma miejsce w tym przypadku) wykonawca powinien udowodnić, że wykonał przedmiotowe usługi na min. 200 tys. złotych brutto do chwili złożenia oferty wraz z opinią potwierdzającą , że usługi zostały wykonane należycie. Jednocześnie wyjaśniamy, że niezależnie od sposobów w jakich doszło do zawarcia umowy, tj. czy była ona wynikiem przetargu, aneksu do umowy, zamówienia z wolej ręki, istotne jest, w jaki sposób, w jakim rozmiarze zadanie to zostało wykonane, a więc de facto jako jedna ciągnąca się usługa z zastrzeżeniem, że umowy, aneksy zawierane były bez przerwy w realizacji zamówienia (opinia na podstawie wyroku KIO z dnia 24 lipca 2009r. sygn. akt KIO/UZP/887/09).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a)będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w realizacji usług minimum 2 lata : - w przypadku składania oferty do Części nr 1 - unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych , - w przypadku składania oferty do Części nr 2 - odbioru odpadów komunalnych, b)w przypadku składania oferty do Części nr 1 - będzie dysponować min. 1 osobą kierującą spalarnią odpadów , która posiada świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami - termicznego przekształcania odpadów,po zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym (art.49 ust.2 ustawy o odpadach), oraz przedstawi wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wykonawca winien przedstawić dokument i dowód wpłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, by: 1) w Części nr 1: a). Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 185 z 2010 r., poz. 1243, z późn. zmian.); b). Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych odbywało się zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005 r. poz.1458, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. nr 8 z 2003 r. poz.104), c). Kontrole prowadzone przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla siedziby wykonawcy) wykazywały, że spalarnia dotrzymuje standardów emisyjnych, 2) w Części nr 2: a). Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.nr 236 z 2005 r., poz. 2008, z późn. zm.). W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej w pkt. C Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 8 (oryginał) do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty (oryginał) ( wzór Załącznik nr 9 do SIWZ), 2. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowane Formularze cenowo - ofertowe, sporządzone według wzorów stanowiących Załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ do oferowanej Części (oryginały). Formularz winien uwzględniać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem, celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium 4. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian umowy w SIWZ oraz określił warunki tych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9, bud.J.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Kancelaria Ogólna, pok. nr 3, bud. C. Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:05.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Planowany termin otwarcia ofert: 15.07.2011 o godz. 12:30 2) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS. XII.252/Z/43/11, Postępowanie nr 55. 3) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 4) Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 5) W Sekcji III 4.2 punktor trzeci ze względu na program winno być: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 6) W Sekcji II.2) ze względu na program dodaje się: Termin wykonania usług z Części nr 1 i 2: przez 12 m - cy, licząc daty podpisania umowy , z możliwością przedłużenia terminu realizacji o 2 miesiące w przypadku niewykonania w całości umowy. 7) Dotyczy Sekcji III.3). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1.2 do 1.4 może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych odpadów, chemikaliów w tym odczynników chemicznych zawierających sybstancje niebezpieczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania: - odpadów medycznych - kod 18 01 02, tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz odpadów medycznych kod - 18 01 03 tj. innych odpadów, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, - chemikaliów w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne - kod 18 01 06, 18 01 07, - leków cytotoksycznych i cytostatycznych - kod 18 01 08, - leków innych niż wymienione - kod 18 01 09. Opis, rodzaj, zakres zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie przedmiotów zamówienia,w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym - Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ). Kat. CPC:16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu: - Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Szopena 2, - Domu Pielęgniarek, ul. Naruszewicza 11, - Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i wywóz odpadów komunalnych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym - Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SIWZ). Kat. CPC: 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.