Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Lubaczów: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy silnika ok.55-65 KM.
Numer ogłoszenia: 189473 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, fax 016 6329004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy silnika ok.55-65 KM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem przetargu jest: ciągnik rolniczy, mocy silnika ok.55-65 KM. Pojemność silnika 3000-4500 cm3. Wyposażenie: Belka zaczepowa, Biegi pełzające, Dolny zaczep uniwersalny, Tylny WOM 540, dwustopniowy, Przedni WOM - obroty prawe, Napęd 4x4, rozłączny elektrycznie, Regulowany rozstaw kół, Koła tylne 13,6 - 36, Przedni tuz, Regulowana kolumna kierownicy, Kabina dla kierowcy, Siedzenie pomocnika kierowcy, Dodatkowe reflektory przednie i tylne, Klimatyzacja, Czterosekcyjne wyjście hydrauliczne, Ładowacz czołowy, udźwig 1500kg, sterowany Jostikiem w tym: - III funkcja hydrauliki TL 100, - akumulator, - widły do palet, - łopata BDT 160 E. - chwytak krokodyl 2. Dodatkowe warunki jakie musi spełnić Dostawca; Serwis oferowanego ciągnika w odległości do 10 km od siedziby zamawiającego. 3. Termin dostawy ciągnika - do 10 listopada 2008 r. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.00.00.00 - Sprzęt transportowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4 000.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Koszenie łąk wraz ze zbieraniem i uprzątnięciem oraz mulczowaniem traw będących własnością Gminy Lubaczów, użytkowanych przez Zakład Gospodarki Nieruchomościami w Dąbrowie
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.