To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Krosno: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów,uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 189492 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71694 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów,uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z IV części. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie zostanie zlecone podwykonawcom.Część I:Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego-grupa I:-liczba uczniów, uczennic- 49 osób-liczba godzin przypadająca na 1 ucznia, uczennicę-1 godzina -łączna liczba godzin- 49 godzin-termin realizacji -III - IV.2013r.Część II:Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego -grupa II:-liczba uczniów, uczennic- 24 osoby-liczba godzin przypadająca na 1 ucznia,uczennicę-1 godzina -łączna liczba godzin-24 godzin -termin realizacji -V - VI.2013r.Część III: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego-grupa III:-liczba uczniów, uczennic - 58 osób-liczba godzin przypadająca na 1 ucznia, uczennicę-1 godzina-łączna liczba godzin- 58 godzin -termin realizacji - IX - X.2013r. Część IV:Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego -grupa IV:-liczba uczniów, uczennic -59 osób-liczba godzin przypadająca na 1 ucznia,uczennicę-1 godzina-łączna liczba godzin-59 godzin-termin realizacji - XI - XII.2013r. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych szkoły. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do:1. realizacji w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie, ul. Rzeszowska 10, w wymiarze godzin przewidzianych dla tych zajęć i dla danej grupy uczniów, uczennic, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych zajęć dydaktycznych w dni nauki, tj. od poniedziałku do piątku oraz w dniach wolnych od zajęć szkolnych, np. sobota, ferie itp. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. 2. opracowania projektu autorskiego programu zajęć obejmującego następującą tematykę:-Autoprezentacja, CV, list motywacyjny; -Planowanie kariery zawodowej; aktywne metody poszukiwania pracy;-Rozmowa kwalifikacyjna; -Analiza lokalnego rynku pracy, ogólna charakterystyka biznes planu;i przedstawienia do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, który powinien być uzgodniony z koordynatorem szkolnym, zaakceptowany przez dyrektora szkoły i przekazany do biura projektu;4. uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5. systematycznego prowadzenia dokumentacji tj. dziennika zajęć, kart obecności każdego ucznia, uczennicy na zajęciach, zapisywania realizowanej tematyki zajęć w dzienniku oraz innych dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu;6. przygotowania i przekazania do biura projektu, do dnia: 31 grudnia 2013r.: a kart obecności każdego ucznia,uczennicy,b dzienników zajęć, c raportu podsumowującego okres realizacji zajęć; W/w dokumenty winny być uzgodnione z koordynatorem szkolnym i zaakceptowane przez dyrektora szkoły;7. Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 8. opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą i będą podstawą do wypłacenia Wykonawcy należności za zrealizowane godziny zajęć;9 ścisłej współpracy z Zamawiającym; 10. dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 11. przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;12. zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania;13 przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi;14 w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego -grupa I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2303,00
Oferta z najniższą ceną: 2303,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2636,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego -grupa II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp. j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1291,20
Oferta z najniższą ceną: 1291,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1176,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego-grupa III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2646,54
Oferta z najniższą ceną: 2646,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3120,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie w roku 2013 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego-grupa IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2678,01
Oferta z najniższą ceną: 2678,01 / Oferta z najwyższą ceną: 3174,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1940R Przybówka - Pietrusza Wola - Rzepnik - Bratkówka
- Koszenie traw w pasach drogowych na terenie miasta Krosna w 2025 roku - obręb Śródmieście
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.