Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Jaworzno: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynku Miejskiego Centrum Kultury i Sportu JELEŃ w Jaworznie z częściową adaptacją na bibliotekę, w ramach zadania Modernizacja budynku Domu Kultury JELEŃ.
Numer ogłoszenia: 189517 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynku Miejskiego Centrum Kultury i Sportu JELEŃ w Jaworznie z częściową adaptacją na bibliotekę, w ramach zadania Modernizacja budynku Domu Kultury JELEŃ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynku Miejskiego Centrum Kultury i Sportu JELEŃ w Jaworznie z częściową adaptacją na bibliotekę, w ramach zadania Modernizacja budynku Domu Kultury JELEŃ, polegających na wykonaniu następujących prac: a)wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i stropach, b)wykonanie dodatkowej ścianki akustycznej, c)wzmocnienie stropu pod sceną, d)wykonanie wentylacji grawitacyjnej w miejscach zagruzowanych kanałów, e)ułożenie płyt OSB na posadzce pod parkiet drewniany, f)wykonanie fragmentu kanalizacji podposadzkowej, g)montaż reduktora ciśnienia na przyłączu wody, h)uszczelnienie obróbek blacharskich przy oknach i gzymsach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "ZMIROB" ROLNIK, ZĄBEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "ZMIROB" ROLNIK, ZĄBEK SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Usługowo-Handlowy ZMIROB Rolnik, Ząbek Spółka Jawna, ul. Glińczańska 7, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58136,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70760,00
Oferta z najniższą ceną: 70760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70760,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759), który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie realizacji zadania podstawowego (umowa nr IM.IMF-342/1/109/09) zaistniała konieczność wykonania następujących dodatkowych robót budowlanych: 1. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i stropach: Po usunięciu farb ze ścian i stropów stwierdzono bardzo duże ubytki tynków cem-wap. Aby doprowadzić tynki do prawidłowego stanu należy zaszpachlować ubytki i wykonać warstwy gładzi gipsowej. Przedmiotowe roboty nie były ujęte w projekcie; przed usunięciem farb nie można było przewidzieć konieczności ich wykonania. 2. Wykonanie dodatkowej ścianki akustycznej (pom. 07): Dla zapewnienia lepszych warunków użytkowania sali widowiskowej i sceny, należy wykonać ściankę akustyczną zapewniającą odpowiednie wygłuszenie. Konieczność wykonania ścianki dla zachowania parametrów projektowych związanych z właściwą akustyką wnętrza, stwierdzono po rozebraniu warstw podłogi sceny. 3. Wzmocnienie stropu pod sceną: Po próbnym obciążeniu sceny, stwierdzono zbyt duże ugięcie konstrukcji sceny. Wynika ono ze zbyt małych przekrojów zastosowanych elementów drewnianych. Jednocześnie stwierdzono dużą korozję biologiczną tych elementów. 4. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w miejscach zagruzowanych kanałów: Po dokładnym rozpoznaniu kanałów wentylacji grawitacyjnej, stwierdzono zagruzowanie niektórych z nich. Na etapie projektowania nie dało się tego stwierdzić. 5. Ułożenie płyt OSB na posadzce pod parkiet drewniany: Po zdemontowaniu starego parkietu, stwierdzono spękanie i rozwarstwienie posadzek cementowych. Istniejące posadzki nie przeniosą odpowiednich obciążeń ściskających. Najbardziej racjonalnym sposobem naprawy posadzek jest ułożenie na nich płyt OSB i mechaniczne ich przymocowanie. Bez rozebrania parkietu na całej powierzchni nie można było stwierdzić stanu posadzek. 6. Instalacja kanalizacji sanitarnej podposadzkowa (od pionu PS5 do projektowanego poziomu): Fragment kanalizacji sanitarnej podposadzkowej należy wykonać zmieniając kierunek poziomu kanalizacyjnego ponieważ stwierdzono przeszkodę, którą trzeba ominąć. W czasie projektowania Projektant nie mógł przewidzieć istnienia przeszkody. 7.Montaż reduktora ciśnienia na przyłączu wody. Po wykonaniu instalacji wewnętrznej wodnej i zainstalowaniu urządzeń, stwierdzono zbyt duże ciśnienie w sieci, które grozi uszkodzeniem urządzeń. Projektant przyjął właściwe parametry do projektu. Nie można było przewidzieć tak dużego ciśnienia w sieci, które przekracza normy przyjęte w budownictwie. 8.Uszczelnienie obróbek blacharskich przy oknach i gzymsach: W czasie wykonywania robót wewnątrz budynku przy bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (ulewy, silne wiatry), stwierdzono nieszczelność obróbek blacharskich przy oknach i gzymsach. Zjawiska przeciekania przy obróbkach nie były wcześniej zgłaszane przez Użytkownika obiektu. Niewykonanie uszczelnienia uniemożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. W/w robót, ujętych w protokole konieczności, na etapie projektowania nie można było przewidzieć, a ich wykonanie gwarantuje prawidłowe wykonanie całego zadania. Z przyczyn technicznych oraz w celu utrzymania wysokich reżimów jakościowych, zamówienie powinno być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Ponadto istotnym warunkiem jest zachowanie tych samych parametrów budowy, materiałów oraz innych ważnych elementów związanych z budową obiektu. W związku z powyższym wykonanie wymienionych wyżej robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego to nie można właściwie i należycie zrealizować bez wykonania wskazanych prac. Dotychczas wykonawcy nie zostało udzielone żadne zamówienie dodatkowe. Wartość zamówienia podstawowego to 1 695 800,00 zł brutto. Udzielne zamówienie dodatkowe nie przekracza 50% wartości zamówienia ustalonego w umowie o zamówienie podstawowe.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Adaptacja pomieszczeń w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- "Montaż klimatyzacji w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12"
- Świadczenie usług cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posiłków na pierwsze piętro do pomieszczeń kuchennych do siedziby Zamawiającego.
- Zakup nowego lekkiego 9-osobowego samochodu kwatermistrzowskiego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku dla jednostki OSP Osiedle Stałe w Jaworznie.
- "Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do generowania raportów"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.