Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-04
Warszawa: Zakup usług polegających na opracowaniu publikacji dot. projektu pn. Zrównoważone rolnictwo i zdrowe środowisko. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie zbóż, jabłek, ziemniaków, truskawek, chowie i hodowli ryb i pszczół z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii
Numer ogłoszenia: 189529 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na opracowaniu publikacji dot. projektu pn. Zrównoważone rolnictwo i zdrowe środowisko. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie zbóż, jabłek, ziemniaków, truskawek, chowie i hodowli ryb i pszczół z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na opracowaniu publikacji dot. projektu pn. Zrównoważone rolnictwo i zdrowe środowisko. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie zbóż, jabłek, ziemniaków, truskawek, chowie i hodowli ryb i pszczół z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. Każda z publikacji będzie zawierała co najmniej 56 stron oraz okładkę. Wykonawca zapewni: Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korektę, łamanie oraz druk i dystrybucję 6 następujących publikacji: a) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie zbóż z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. b) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie jabłek z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. c) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie ziemniaków z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. d) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w uprawie truskawek z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. e) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w chowie i hodowli ryb z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. f) ZRÓWNOWAŻONE ROLNICTWO I ZDROWE ŚRODOWISKO. Dobre praktyki i rola pożytecznych mikroorganizmów w hodowli pszczół z zastosowaniem innowacyjnych, naturalnych technologii. Publikacje mają stanowić kompendium wiedzy z zakresu wdrażania innowacyjnych, naturalnych technologii, w tym szczególnie opartych na kompozycjach pożytecznych mikroorganizmów. W każdej publikacji zostaną zidentyfikowane i opisane 2 dobre praktyki związane z tematyką publikacji. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem każdej z publikacji określonym w Załączniku nr 9 do SIWZ, b) co najmniej 3 zdjęcia dotyczące przedmiotu publikacji, które zamieści w każdej publikacji, c) co najmniej 2 grafy i 2 wykresy dotyczące przedmiotu publikacji, które zamieści w każdej publikacji, d) skład publikacji, e) korektę i łamanie tekstu, f) druk publikacji w nakładzie 12 000 egzemplarzy (po 2 000 egz. każdej publikacji), zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format publikacji - A5, - okładka: papier kredowy o gramaturze co najmniej 170 g/m2, druk jednostronny pełnokolorowy (4+0), - środek: papier kredowy o gramaturze co najmniej 130 g/m2, druk dwustronny pełnokolorowy (4+4) - oprawa: klejona z grzbietem, - ilość stron: co najmniej 56 + okładka, - publikacje zostaną opatrzone numerem ISBN wydawcy lub redakcji. g) dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - 11 700 egzemplarzy publikacja zostanie przekazana Stowarzyszeniu EkosystEM - Dziedzictwo Natury na adres:, ul. Erazma Ciołka 15 lok. 214, 01-445 Warszawa. - 300 egzemplarzy publikacji zostanie przekazane Zamawiającemu na adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa. Dystrybucja zostanie potwierdzona protokołem odbioru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy. Teksty i zdjęcia zamieszczone w publikacjach, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do publikacji zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Publikacje muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. oraz informację redakcyjną zawartą w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w formie elektronicznej okładki i strony wszystkich publikacji, zawierające logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ oraz informację redakcyjną zawartą w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi uwagi ww. okładek i stron każdej publikacji w terminie 10 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych poprawek i uzupełnień okładek i stron każdej publikacji bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie 4 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu całość wszystkich publikacji w formie elektronicznej w terminie najpóźniej do dnia 15 listopada 2014 r. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi uwagi do publikacji w terminie 15 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych poprawek i uzupełnień całości wszystkich publikacji bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie 4 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca wykona zamówienie w terminie do dnia 31 grudnia 2014 roku. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00 100), polegającą na opracowaniu publikacji dot. wykorzystania mikroorganizmów w rolnictwie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa - sekretariat - pok. 253.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dystrybucja plakatów informujących o Programie Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 Podprogram 2024
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
- Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2025 r.
- Usługa druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.