To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budowa sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 189556 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156022 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budowa sieci kanalizacyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełny zakres czynności jaki dla nadzoru autorskiego przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.,tj. min. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską we środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AZE ZAJĄC, KOŚCIÓŁEK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AZE ZAJĄC, KOŚCIÓŁEK" SPÓŁKA JAWNA
- AZE Zając, Kościółek spółka jawna, Skrzydlna 101, 34-625 Skrzydlna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33210,00
Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33210,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 17.05.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 17.05.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: AZE Zając, Kościółek spółka jawna, Skrzydlna 101, 34-625 Skrzydlna 101, kraj/woj. małopolskie. 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 150 000,00 zł, Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 75.000,00 zł. Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego. W świetle powyższego Zamawiający posiada możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego . 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług sporządzenia dokumentacji projektowej i nadzoru nad dokumentacją. 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-23/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego nr 113412 - 2010 z dnia 21.04.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług jest zgodne z przepisami
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- BUDOWA PLACU ZABAW W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ" W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN. "UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WOLA"
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie placu zabaw przy ul. Młynarskiej 37,37A w Warszawie - realizacja budżetu obywatelskiego na 2025 r. "Bo warto dbać o Wolę...".
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.